Ben Geldim...


Buralara ugramayalı çok oldu ama unutmadım .. Gelecegım zaman biraz geç oldu ama artık tekrar buradayım blogum..
Gecmişte neler neler paylaştık seninle şimdi tekrar beraber dertleşme zamanı
Hayatımda olmasını ıstedıgım herşey oldu birazını biliyorsun asında blogum hoş birazı derken haksızlık etmıs olmayayaım sana en onemlısı ANNE olarak geldim yanına biliyorsun ne cok ıstıyordum anne olmayı
Biliyormusun ben  bu hayattakı sıfatlarımda en cok ANNE olmayı sevdım 
Hayatta bundan daha guzel bir duygu yokmus gercekten evettt cok yoruldum cok uykusuz kaldım cok daraldım bazı anlarda ama oglumun kokusunu içime cektıgımde butun sıkıntılar yorgunluklar stres hersey ama hersey bitiyordu ki biiti
Artık oglum 3 yasnda benım arkadasım oldu daha bu yasta hemde sanslıyım boyle bır candan sevgı dolu sıcakkanlı bı bebegım oldugu için..
Yazacak anlatacak okadar sey biriktiki aslında ama bugun içimden gelenı yazıp seninle özlem gidermek istiyorum blogum..
Hayatımdan gidenler mesela asla gitmez o benim can dosttumdur dediklerim ozellıkle canımı acıtarak gittiler hayatımdan.
Öğrendıgım sey hiçkimse ama hiçkimse senın hayatında kalıcı degıl bir gorevı var ve o görev bitince hayatmızdan çıkıyorlar...
Hepsini ayrı ayrı anlatacagım sana..
Şimdi cok fazla karıstırmım konuları 
Artık bol bol dertleşecegizzz
Kimler burda hala acaba cok meraktayım
Burda olanlar bı el sallasın yoruma görüşmek uzere...












Online Sayaç

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Daralma Hali

Ne Gereksizdir şu Yirmilik Diş ..

Ruh Eşimi Kim Oyalıyorsa...