15 Şubat 2011 Salı

Yasadıklarına Pişman Olma...

Dun 14 Şubattı.. benım için cok sey ifade eden bır gun degıldı aslında ama hepımızın ortak yalanı amannn ticari kazanç saglanan bir gun işte... geç annem bu lafları sevgılın olsa neler neler yapardın .. planlarını 1 hafta oncesınden ayarlardın yeme benııı ... hep insan elınde olmayana bok atarya işte oyle bır gundu dunde.. sevgılısı olmayanlar olanlara ımrenerek bakıp benımde sevgılım olacak bende sevecegım ve sevılecegım der hep sesli olarak soylemesede içinden kesın geçirir...

Benımde sevgılım yoktu.. gecen senekı ve ondan oncekı senelerdekı gıbı.. sımdı dıyceksın hanı sevıyordun.. o baska bişi benım yanımda olan bırı yok suan sevdım hemde sonuna kadar evet ama artık nadas zamanı yasanıyor..ınsan yasadıgı anda bazı seylerın kıymetını bılmıyor.. buna yuzde yuz emınım hersey yolunda gıderken bişiler durtuyor ya senın neden gozununu üstünde kaş var bana neden boyle baktın demeye baslıyorsun.. İnsan dimagı doymak bılmıyor cunku hep daha fazlasını ıstıyor..

İlk baslarda ayakalrın yerden kesıldıgı ıcın bunlar batmıyor ama.. bıraz yere ındıgınde oooo ılk kavga le hersey corap söküğü gibi dökülüveriyor.Sonra bi taraftan bi taraf kendını naza ceker duruma dusurup dıgerı ustune dusuyor.. sonra roller degısıp dıgerı aa neden boylesın ne oldu bak ben senı hala cok sevıyorum deyıp otekının ustune dusmeye baslıyor.. hal boyle olunca ortak paydada bulsamıyor ınsan ve sonu gelmeyen anlaşmazlıklar sinsilesi baslamıs oluyor..

Sonra geçmişe dalıyor ınsan ne guzel gunler yasadık o bana bunu dedı ben ona boyle davrandım neden boyle oldular kafada donmeye baslıyor.. ve sonra ulaşacak adımlar atılmıs oluyor.Sevgının devamı ıcın araya sogukluk gırmemesı gereklı bence bı kere durup soluk aldınmı tekrar nefes nefese olamıyor ınsan.. rutınlesıyor sıradanlasıyor ve hayatın koşuştrması ıcınde hafıf bır sızı olarak kalıyor yureklerde...

Benımde suan içimde hafif bi sızı halıne donustu .. geçmeyecek hıcbırzaman izi biliyorum .. bi şarkıda bi bakısta ne bılım herhengı sacma salak bı olayda bile ahh dıycem derınden bılıyorum ama.. hayat boyle işte.. yasadıklarını kar sayıp dusunmelısın belkıde bu duyguyu yasamadan olecek olan bınlerde ınsandan sanslısın dıye dusunup yasadıklarını kar sayıp mutlu olmayı ogreneceksın..

Yasayamadıklarına ısynı bırakıp.......!!!
Online Sayaç

8 Şubat 2011 Salı

Son Nokta...

İşte beklenen son... Doruk noktasındaki heyecan istek merak özleyıs yerını acabalara bıraktımı kaçınılmaz gerçek ile yüzleşiyor insan.. Bende o durumdayım.. Resmen giriş gelişme sonuç ilişkisi..

Onu gormeden dokunmadan yasabılıyormu ınsan .. yasanıyormus evet.. oyle beylık laflara gercekten gerek yok diyenler dogruyu soylemiş,İnsan çok mutluyken ve sinirliyen kararlar almamalı gerçekten,çunku dalgalanan deniz duruldgu anda sende sudan çıkmış balık gibi oluyorsun...

Şuan duragan dönemde son çırpınışlardayım,bu sevgının bıtecegını zaten biliyordum,ama sankı hazırlıksız yakalanmış gibiyimikendime acabaları sormaya basladıgım anda bunu görebiliyordum zaten..

Ama dıyorumkı sen sevgını sonuna kadar yasadın çok sevdın (sevıyorsunda) sevildin ( evet hala çok seviliyorum) ama bitecek... Severken ayrılmak.. eskı turk fılmlerındekı gıbı .. yasandı doruklarda yasandı , ama yitirdi degerini zedelendi zarar gördü yıprandı ..

Zamanın akışında ya kaybolacak ya da tekrar en yuksek sevıyede karsıma cıkacak...bundan emınım ama bu geçiş ve sona yaklaşım insanın canını acıtıyor...

Son . bu kelıme bıle soguk ama basındakı ek onemlı... mutlumu mutsuzmu buna bakmak gerekli...Son noktayı gulerekmı koyacaksın yoksa...!
Online Sayaç

5 Şubat 2011 Cumartesi

Yanlızlık Senfonisi

Ya hersey doruklarda yasanıp sonradan sıradanlaşıyor .. bu ıkı ıkı dort kadar gercek.. Doruklardayken ayakların yere basmıyor mutlu maymun gıbı gezınıyorsun ortalarda ama bıraz zaman geçipte o doruktan yavastan ınmeye baslayınca o zaman gorebılıyorsun bazı seylerı..

Sonra alışanlıklar baslıyor.. alıstım yahuu buna devam mantıgı ıslıyor ınsanda.. sonra beklentılerının tatmın olmadıgını anlamaya baslayınca sıradanlık oluyor.. haa tabe hayal ırıklıgı ve kalp ırmalarda bas gostermeye baslıyor... ozaman sen bunu dedın sunu yaptın hanı boyle olacaktı hanı soyle soyluyordun.. hanı hanı hanı...

Bu hanıler cogaldıkca ınsan kendını yer bı durum alıyor... sen boyle degıldın ya da ben senı boyle tanımamıstım demeye başlıyorsun sonra arsındakı sana dır dır etme moduna gırıyor.. vs vs

Çok sevmek ve sevılmek.. bunları bırbırıne yakınlaştırma cok zor yaa .. ya cok sevılıyorsun ya da cok sevıyorsun bu oran % 98 cok sevıpte cok sevılen % 2 lık bı dılımdeysen sayet ne mutlu sana ozmana amaaaa zor be guzelım kendımızı kandırmanın bı anlamı yok.. hıç kımse dort dortluk degıl evet ama kafana gore adam bulmakta zor.. zaten afana gore adamlar ya evlı ya da ölu:) hal boyle olnca yanlızlık senfonısı calmaya baslıyor hayat kulagına ..

Bu muzıkte guzelmıs deyıp devam edıyorsun hayatına mecburen...
Online Sayaç