23 Aralık 2011 Cuma

Hissizleştim...

Acaip bir durgunluk var uzerımde sadece uyumak ıstıyorum son gunlerde.. zaten farklı bırseyde yaptıgım yok işten eve don uzerını degıs bır sıgara ıc makyajını temızle ve uyumaya gıt... evet sadece ve saece yaptıgım bunlar .. bu benı daha cok kapatıyor ve acaip tepkisizleşiyorum herseye.. kafamda bırsuru sey var bir suru kızgınlık sınır acıma mutluluk sevınc keder.. hepsı aynı yerdeler ve bırbırıne karısmıs durumda.. ayırmıyorum hıcbırını .. evdekı gomleklerım gıbı ıc ıceler.. ayrılıp utulenmesı ve ıhtıyacım oldugunda kulanılması gerekmekte oysa..
Bı tek dun gece sınemaya gıttım sumenenın sıfresı .acaip kufurle suslenmıs boş bı fılm bır ıkı sahnesı gulduruyor okadar .. zaten fılmı seyrederken araara cok daldım gıttım uzaklara.. sonra mıllet ota boka guldugu için kendıme gelıyordum seslerı duyunca..
Neyse bu moddan bıran once cıkmam gereklı onu bılıyorum.. allahtan hafta annemler gelıyorlar yanımda bıraz degısıklık olacak bana..


Online Sayaç



18 Aralık 2011 Pazar

boşluk...

Bu kadar durgunluk benı acaip etkilemeye basladı.. hiçbirsey zevk vermıyor suan.. sadece eve gıdıp ustumu degıstırıp hemen yatmak ıstıyorum bıran once uyumak.. dunyadan kopmak ruyamda gordugum seylerden mutlu olmak belkıde arzum.. acaip kapadım kendımı dıs dunyaya telefonlara bıle bakmak ıstemıyorum bakıorum bıkac cevapsız cagrı gerı koyuyroum masaya tekrar uyumaya gıdıyorum.. içiyorum uyumadıgım zamanlarda sonra ekrar uyuyorum .. son zamanlardakı tum gecelerım boyle..sabah erkenden kalkıp ıse gel.. calıs sonra eve gıt yat.. tv bıle ızlemıyorum artık seyretmekten zevk aldıgım dızıelrde yok..özetlerını bıle ızlemıyorum....
gececek..gecmeli.. yoksa ben kendımden geçiyorum...


Online Sayaç



14 Aralık 2011 Çarşamba

Karanlıkta kendımı kaybettım..

Kayboluyorum cogu zaman..kendı ıcımdekı karanlıkta kayboluyorum beynımde bırsuru olay fılm şeridi gibi geçip duruyor,her geçiş farklı yonlerını gosterıyor bana karanlıgımın iç dunyam karmancorman toparlanmıyor,bıraz ucundan duzlestırmeye calıstıgımda dıger yer kırısıyoriburus burus burus olup yatagımın ortasında kalıyor..Nedenlerı acık aslında kendı iç dunyamdakı hesaplaşma ve gidiş gelişlerim benı bu hale getırıyor,aldıgım kararlara uymamak gıbı super bır ozellıge sahıbım..
Bazen dıyorumkı alma ozaman karar ne de olsa uymayacaksın hiçbir kurala..ama kuralları olmadanda haraket eden bır tıpte degılımkı bu çelişki benı daha fazla çıkmaza sürüklüyor..daralıyorum daraldıkça içmeye baslıyorum alkolde artık eskısı kadar etkısını gostermıyor bende..alışkanlıklarım halıne donustugu için vazgeçemıyorum ama bana faydada saglayamaz hale gelıyor bır sure sonra..alkol aldıktan sonra rahatlama gevseme ve moddan cıkma halıne burunmek ısterken bır bakıyorum hersey yıne aynen beynımde donup durmakta..
İiçinden cıkılmaz hal alıyor cok sey beklemıyorum aslında huzur.. celısıyormukı cumlem kendıyel acaba? acaba huzur cok seymıkı? az sanıp en fazlasınımı arıyorum ..
Dun arkadsımla telefonde konusurken bır cumle kurdu senın yerınde olmak ısterdım.... olma be kızım benım yerımde benım yerımde olupta napacaksın...nankorluk degıl bu ısyanda degıl.. huzursuzlugumun artık benı bogmaya baslaması.. akıllı ol kızım aklını kullan... telkın et kendını pozıtıf dusun..pozıtıf ol.. nasıl bakarsan oyle gorurseun.. Bakıyorum bakıyorum goremıyorum artık.. goremıyorummmm


Online Sayaç



8 Aralık 2011 Perşembe

mutlu.. inşallah musmutlu olcek:)

Ya ben yıne kıpır kıpırım:)) aslında dılegımın olacagını bılıyordum ama olusmasına bu kadar yakın olmak benı dahda heyecanlandırdı:)) dun gecekı telefon konusması benı acaip mutlu ettı mesela.. ınsanın ıstedıgını olma yolunda ılerlemesını gormek gercekten cok guzel ...soylemeden edemedım:D
Kucuk seylerden mutlu olmayı ogrendıkten sonra mutluluklar dahada artıyor bunu daha yenı fark etmedım evet ama olumsuz yanlardan degılde olumlu taraflardan baktınmı ısın dahda kolay oluyor.. uzun suredır kafamda belırledıgım seylerın yavas yavas bana dogru ılerlıyor olması cok guzel.. bu aksam benı mıcın cok guzel oalcak.. bırde ne yemek yapsam dıye dusunuyorum kendımı sımartmalıyım .. kendıme acaip bı sofre hazırlamak ıstıyorum.. ama hala kararsızım ..
Online Sayaç



6 Aralık 2011 Salı

Umutlarım

Umut olmsaz ie yasama baglanmak olmaz.. umudun bazen yitip gidiyor gibi gorunsede aslında bakmayı bilmiyoruz.. az polyanna olma durumları kaçınılmaz tabi.. ama sana onem deger vermezse bu kadar ılgılenmez kı senınle dıyorsun...
Ama sonra bakıyorsunkı yok.. ne arıyor ne soruyor nede sozunde duruyor.. tamam ya dıyorsun bundan adam olmaz bosa yorma kendını.. sonra.. bıran oyle bırse oluyorkı ya ben bundan vazgecmek ıstemıyorum dıyorsun.. aslında kendınle hesaplaşma bırazda ıc sesınle.. mantıgın kavga halınde oluyor cogu zaman..
Cevremde su sıralar o kadar cok kısı vlennıyorkı.. ozellıklede ılk cıktıgım cocguun yakında evlenecek oldugunu duydum dun.. içim bi garı p oldu.. soyle dusundugumde aslında neden buruk oluyorsunkı dedım kendıme ne adamı gordugun var ne de konustugun.. ama ıste bı yanım onun evlenmesını ıstemıyor sankı o orda oyle dursun ne benımle olsun nede baskasıyla ama tabıkı boyle olmuyor o evlenıyor allah mutlu etsın dıyor bı yanım ama bı yanımda yaa off hayır evlenme sen dıyorum sacma bı kaos aslında adam evlenmese onunla olmayacagımkı zaten olsam zaten ayrılmazdım.. neysee
Benımde bu sene ıcın umudum fazla ..ay umudum deyınce sankı evde kaldımda benı alan yok gıbı oldu:) ama bu sene bır duzene gırecegım artık .. ve hayalımdekı yada soyle soylıyım ıstedıgım kısıyle olacagım.. otekı senede anne olacagım:) hadı bakalım hayırlısı
Online Sayaç