31 Aralık 2010 Cuma

Yenı yıl ... Yeni umutlar..

Hersey çok guzel olacak diye çıktım yol 3 sene öncesınde.. Düzelecek hersey.. benım ısteklerım dogrultusnda yol alacak dedım...
Azmettım.. inat ettım direndim.. yıkılmadım yılmadım....

Evet şöyle bi arkama baktıgımda su son 3 yıldır isteyipte oldurtamadıgım ne oldu dıye kendıme sordum.. Aslına bakarsanız çok isteyip sonuna kadar peşinden gittiğim hersey olmus.. ama isteyipte yarım bıraktıgım bıtgınlık duydugum herseyde yarım kalmış...

Aslında yarım kalmış yanlış bir cümle oldu yarım bırakmışım..Benim için hayırlı degılmıskı yarım kalmıs dıyorum suan..

Benım halada vazgeçmedıgım kotu bı alışkanlıgım var sadece .. sanırım birazda kişilikle ilgili bu.. geçmiş ile baglarımı kopartamıyorum

Hayatıma giren insanlar bi şekilde tekrar girmeyi basarıyorlar .. ve bnların arasında gerçekten benı üzenler olsa dahi..

Sanırım bununla yasamadlıyım cunku ıstesemde asla bırdaha benı uzmesıne izin vermıyecegım desemde dayanamayıp vicdan yapıp bi şans daha verme eğilimine girebiliyorum..

Amaaannnn yaa her guzelın bir kusuru olurmus degılmı:)))

Ama soyle bır gerıye baktıgımda hayatımı sıfırdan kurdum ben yaa.. yenı şehir yenı ev yenı iş yenı cevre.. bunları yaptım kolay kolay kımsenın cesaret edemeyecegı seyler bunlar ben bunu bayan halımle yaptım .. çevremden aldıgım tepkılerde HELAL OLSUN SANA olarak geldıgınde bunun ne kadar dogru bır karar oldugunuda anladım

Aslında isyan etmeyı bırakıpte şükretmeyı hayat felsefesı halıne getırdıgımızde herseyın ne kadarda cabuk yoluna gırdıgını fark edıyoruz.. Takılıp kalmamak lazım olumsuzluklara...Vardır her şer de bi hayır.. olması gerekliymiş olmş işte... İlerde şer gibi gorunen seyın aslında bıze hayır getırdıgını fark ettgımızde bunu dahada iyi anlar hala geliyoruz..

Olmuyorsa oldurtmayın bırakın akışına..
Eger gerçekten istedigin birsey varsa asla bırakma peşini
Daha çok kendını sev
Daha cok zaman ayır kendıne
Daha çok mutlu et kendını ( daha sonra karsındakını)
Daha az uyu..
Daha az sigara iç ( anneme kalsa hiç içmemem lazım haklı be kadın ama napim bırakamıyorm)
Hayat okadar kısa ki anın tadını çıkartmalı
Kimseye sırt cevirme
Kendını dıs dunyaya asla kapatma yarının ne getırecegını asla bilemezsin..


Bunları hayata geçirdigimde mutlu oldugumu anladım sizede soyluyorum deneyın pişman olmazsınız..

Beni sevenıde sevıyorum benı sevmeyenıde sevıyorum..

Herkeze mutlu yıllar.. diliyorum diye klişe bi cümle etmek istemiyorummmmmm

Herkezin istedigi doğrultuda geçen yıllar.. ( hım bu daha çok kulagma hoş geldi)

Yaa varya yaşayabileceginiz tek bi hayatınız var ve bunları yapabilmek içinde tek bi şansınız.....

Ertelemeyin hayatı..

ertelemeyin mutlulugu

Ertelemeyin umutlarınızı...

Yarın belkıde yok.. nerden biliyorsun yarında yasayacagını

Canın nasıl istiyorsa oyle yasa ( millet ne der dıye düşünme senın ne düşündüğün önemli)

Senin mutsuzlugundan mutlu olacak insanlara prim vermeeeeeee

Sen mutlu ol çatlasınlar kıskançlıklarından :))))
Online Sayaç


26 Aralık 2010 Pazar

MİM im ve BEN

Sycorox benı mımlemıs yogn oldugm için anca yazabılıyorum

Suan elımdekı kıtabın 55 sayfasını acma imkanım olabılır diye daha dın bıttı kıtap (ZEBANI DANDREW DAVISSON) muhtesemdı...



ADAM TRAFIK KAZASINDA VUCUDUNUN %80 3 DERECE YANIK VE HASTANEDE...
Eğer intihar edeceksenız işleri mahfetmeyi göze alamazsınız özellikleede benım gibi hayatını gerı kalanını buzdolabında çürümüş,geçen haftadan kalma çin yemegi gibi geçirmeye mahkumsanız.Eğer hesaplar karısırdaüstüne bide bitgisel hayata girerseniz ya da felç kalırsanız vay halinize..Oyuzden tekrar söylememe izin verin eger intihar edecekseniz işleri mahfetmeyi göze alamazsınız...
Hastaneden cıkar çıkmaz planımı yuyurluge koyacaktım.Çünkü yanık ünitesinde kendımı oldurmem mumkun degıldı.
İlk olarak çifte namlulu bir tufek alacaktım.Jıletı bulmam zaten çocuk oyuncagı..Uyku ılaclarını eczaneden temın edebılırdım.İçki dukkanındanda viskimi alıp otele gıdecektım.Hemnen otele gıder gıtmez 10 tane alerjı ılacı yuvarlıyacaktım,tabı ardından vıskımı yuvarlaycaktım bı kac kadeh mıdem bunu dısarı atmasın dıyede 2 adet mıde hapı ohh mis..tufege bir çift kursn koyacaktım ayrıca dusum kısmına ozel ıtına gostererek guzel bır boyun bagı yapacaktımBoyun bagı işlevi adamı oldurmek degıl boynunu kırmaktır.Bir elim tufegımde bir elim ilmegimle balkona dogru yonelecektım.Kollarım acıp son kez sehrı kucaklayacaktım.Sonra halatı sıkıca balkon demırıne baglayacaktım.Sonra ilmegı aşagıya sarkıtıp,jiletlerden birini paketinden cıkartıp,halatın cunu kesmeye baslıyacaktım,burda dıkkatlı olmak lazım ne cok nede az kesmelıydım ,ıpın sonuna geldıgımde sarsıntıyla beraber hemen kopmasını ıstemıyordm bır sure oyle sallanmalıydım.,Bı kaç tane daha vıskı ve kusmamak için mıde habı yuvarlayıp,agrılarımın dınmesı ıcın damarlarıma morfınımı basacaktım,sonra ilmeyı basıam geçirecektim,sonra hemen tertemız bı jılet daha alacaktım alıme .ama bu işi yaparken acele etmelıydım cnku sersem tavuk gıbı sendelemeye baslıyacaktım,jiletle sol bılegıme bır kesık atacaktım,ardından sag elıme , ama bu işlemi enıne degıl boyuna dogru yapacaktım,oyle gostermelık ıntıhahar edenler gıbı degıl..dıkıne keseceksınkı,dırek damarı kesmelısın kanın sıcaklıgını duymalısın..Sonra balkonun tepesıne oturacaktım kan içindeki elimle tüfegimi alıp namlsunu agzıma dayayacaktım,acıyı iyi ayarlamam gerekiyordu,boylelıkle kursun agzımı delipgeçecek ve şişko beynimin göbeğine saplanabilecekti.Çifte namllu tfegın normal silehtan farkı şuydu;çifte namlulu tüfektenişan almanıza aslında hiçbir gerek yokcunku ates ettıgınızanda binlerce saçma tanesi beyninize dagılacaktır.Kurşunun şiddetiyle asagıya yuvarlabılmek için balkonun kenarına arkam dönuk sekılde oturmam gerekıyordu.Beynim dagılmıs vazıyette asagıya dogru duserken birdenbire halatın ucunda asılı kalacaktım.Daha sonra kazadan yanmıs olan bedenım halattakı kesıklerden dolayı 20 kattan yere yapışacaktı....

Boyle bir intihar senaryosu gormedım daha once ya... sycorox mımlemıs bende eklıyım dedım tam sayfasıonda cıktı....
Online Sayaç