7 Haziran 2012 Perşembe

Ortalık sapık kaynıyor......


Ya dun basıma gelen şeyi anlatacagım sıze hala oalyın etkısındeyım .. dun gece hiç uyumadım sinirimden..elim ayagım zangır zangır titriyordu..
Dun ogleden sonra kapının onune sigara içmeye çıktım bı kız arakdasımla bırlıkte .. Bizim plazanın cam kenarı var orada dızılıyoruz sigara içerken,Burda calısan 45 yaslarında bi abimizde cıktı bizim arkamıza sigara içemeye ( suan orospu cocugu demekten hiç ama hiç çekinmiyorum şerefsiz pislikmiş) neyse gorsenız dersınızkı dunya ıyısı herkezın abısı evli iki çocucgu var tam bir aile babası.. herkezın abisi plazada .. 2 bucuk senedır beraber calısıyoruz hatta işe aynı gün girmiştik..Ya yazarken bile hala sinirim tepeme çıkıyor kimse ama kimse ona bu oalyı konduramadı duyduklarında hatta ben bile bazen şüpheye dusuyorum yok yaa olamaz yaa falan oluyorum.. neyse sadete gelecegım..
Biz kız arakdasımal sıgara içerken buda geldı benım arka tarafımda sıgara içio arada muhabete katılıyor falan .. Aradan iki dk falan geçti benım buna arkam dönuk , yanımdakı arkads dedıkı kızım cabuk bu tarafa geç ama kız kitlendı resmen diş biliyor ben daha ne oldugunu anlamıs degılım tabi ,ben kızın sag tarafına geçtım benımle hıc konusmuyor kızım noldu dedım boyle ellerını sıkıyor dıslerını sıkıyor bembeyaz oldu ben hala ne oldugunu anlamaya calısıyorum ya dıorum konussana ne oldu kendıne gel kıza ınme ındı sandım okadar dondu kaldı ,sonra bana sigaranı at ıcerıye gır dedı.. ben de tamam deyıp attım sıgarayı gırdım ıcerı oda benım arkadam gırdı
Resepsıyonun onunde bulustuk tekrar kızım dedım ya ne oldu soylesene ne oldu..
KIZIN HALA eli ayagı tıtrıyor.. fuat dedı fuat senın etegının altından telefonlar vıdeonu cektı dedı..Ben sok haal dıyorumkı fuat kım yaa.. orda bıkac kısı daha vardı gene ben o abıye yakıstıramıyorum ya o mu bumu dıye soruyorum hayır kızım dedı hayır fuat ABİ...!!!! ben şok geçirdim tabiki elim ayagım boşaldı sinirimden bu sırada fuat şerefsizi kapıdan içeri giriyordu telefonu aldı cebıne koydu..
Direk yanına gittim fuat dedım ver telefonunu.. bu bi panikle ( bizim gordugumuzu fark etmemıs)  Aldı telefonu eline hızlı hızl ıyurup bişi yokki bişi yokki diyim telefona bişiler yapmaya çalışıyor .. ve şu telefonu dedim o sinirle elinden çektim .. Bu hala bişi yokki bişi yokki diyor fuat dedim burda ne yok!! söyle bakim bu elimdeki telefonda ne yok dedim??? ben oyle plazanın ortasında bagırınca bu hızlı hızlı yürüyüp masasına gitti
Benim elim titriyor hala .. açtım resimleri bakyorum kızım dedım resimlerde bişi yok sanırım silmiş dedım ,sonra bide videolara baktım . onee aman allahım tam 3 dk etek altından benım videomu cekmiş serefsiz ahlaksız sapık heriff ama nasılım o an size anlatamam.. daha beterı o telefonda sadece benim videolarım yok plazdakı tum kızların resmen albumu var.!!! sinirlerim boşaldı .. o sinirle direk patrona gitim ve limdeki telefonu masaya koydum bakın dedım bakın bu ne dedı adam tabıkı bi şaşkınlıkla. dedım fuat fuat vıdeo cekmıs ..patron bıle oha oladu fuatmı dıye??
Hanı ınsan sarrafıyız derız hanı suna guven buna guvenme derızya.. ben 31 yasındayım suan ve bu oalyda sok oldugum kadar hıcbıseyde bu kadar sok olmadım.. ya desenızkı plazada 20 tane sapık ismi say bu olayı yapabılecek kendı adımı sayarım onun adını saymam oakdar yanı anlayın gerısını kım duysa yok ya oha ınamıyorum fuatmı .. olamazya olamazzz deyım durdular tum palzadakı kızlarda bı sıkıntı tabı agladık falan..
Sonra patron ebnı odasına cagırdı o götte orda istifa dilekçesini vermiş ..patrona dedım benı bunula aynı odaya almayın dıye ..gel dedı gel .. bırde adamın karısı kanserden gecen hafta amelyat oldu babası kanser bız ona maddı manevı destek oluyoruz adamın yaptıgına bak..patron dıyor oglum sen neyın kafasındansın neysel ugrasıyorsun serefsızlık bu vs. vs. devamını tahmın edıyorsunuz adamlar haklı oalrak cok sinirlendiler..benım ettıgım ıkı laf ya dedım senınde bacın var senınde karın var sana yapılsa bu olay??? zaten sınırden kitlenmiştim ..alahım dedım ya kımseye guvenmeyeceksın kımseye .. göt herıf sonra hemen gıtmedı palzana utanamdan musterı bakıp aksam gıttı ya... nasıl bı yuzsuzluktur .. bızım bı kac kısıye soelsem plazada agız burun dalarlardıda o gıdınce anlattım onalrında bası yanmasın bu psıkolojısı bozuk yaratıkla ınsan bıle demıyorum .. ama bı gorsenız dersınız bu adammı yaptı yok bee yapmaz.!!!!
Ortalık sapık kaynıyor yemın ederım ve hıc ama hıc ummadıgınız biri yaptıgındada insan daha fena oluyor .. hala sakinelşemedım ..
Bu arada benım kel de duydu tabi olayı çıkısta geldı aldı benı .. sagolsun sakinleştirmeye calsıtı ama onun line verseler adamı yasatmazdı okadar sinirliydi.. ama ıyıkı geldı yanıma yoksa ben kolay kolay sakineleşcegım yoktu..
Valla arkadaslar hanı derlerya babana bile guvenme.. evet kesinlikle cok ama co dogru babana bile güvenme.!!!! Bu adam bunu yaptıysa artık herseyı herkezden beklıyorum

Online Sayaç

8 yorum:

  1. Gecmis olsun diyecek soz bulamıyorum hastalıklı herif

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya aklım hala almıyor...nasıl bi mantık nasıl bi kafa yapar bunu?

      Sil
  2. klinige kapatılmalı öyle insanlar bence ya.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesınlıkle haklısın.. baska ınsanlarada aynısı yapmadan

      Sil
  3. Bana çokta tuhaf gelmiyor bu tür insanlar, ucuz atlatmışsın
    kimseye güvenmeyeceksin , iki gözün arasına burnumuzu neden koymuşlar bir birine girmesinler diye....
    budur olay bitti...

    YanıtlaSil
  4. geçmiş olsun stubborn.. yazdığına göre şahsın çocukları varmış.. çocuklarından biri olsun kız değil mi acaba.. en azından böyle bir eğilime girmemesi için psikolojik engel teşkil ederdi kendine..

    benzer olaylar günümüzde çoğunlukla yaşanmakta.. umarım sende kalıcı bir etki bırakmaz..

    umarım benzer birşey tekrar yaşamazsın..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla dusundukce hala sinirlerim acaip bozulmakta..!!!

      Sil