yENİ bİR bŞLAnGıÇ..Mutlu olmak

Biranda işimi değiştirdim... yine ani bir karardı 20 gun kafamı dinleyip tekrar işe başladım
Alışma evrem çok uzun sürmedi allahtan.. ama birerbir insan ile uğraşmak yoruyor beni artık ve şuan yorulmuş durumdayım
İlk sıkıntılarım başaladı bile hemen ama geçeçcek biliyorum bunlar herzaman  olan şeyler
ben nasılım diye düşünüyorum bu aralar
ruh halim nasıl
Moralim nasıl
ne istiyorum
neler beklıyorum
benı ne mutlu eder
beklentılerım ne
bunalrın cvpları okadar karışıkki
İiçim ruhum sıkılmış durumda
Bazen çok ama çok mutluyum
Bazen olmadıgım kadar hissiz
Bazen ağlamak istiyorum boyle bagıra bagıra
Bazen gülmek gözümden yaş akarcasına
Gel gitlerim çok farkındayım ama asla yapmam dediğim çocu şeyi yapar oldum
Sevmedıgım seylerı sever
Sanırım yaşlanıyorum gücüm eskisi kadar degil
Hemen yorulup sıkılıp kabuguma çekiliyorum
Yeni başlangıçlar bana eskisi kadar mutluluk vermiyor
Ama dersenki mutsuzmuyum hayır
Aslında mutluluk insanın
beklentileri ile orantılı oldugu çok ama çok doğu bir tespit ne kadar az beklenti okadar çok mutluluk oluyor ..
Herkes mutlu olmak için birşeyler bekliyor
ararsa mutlu olrum
özlerse mutlu olurtum
yeni işe girersem mutlu olurum
gidersem mutlu olurum
gelirse mutlu olurum
anne olursam mutlu olruum
evlı olursam mutlu olurum
boşanırsam mutlu olurum
hep beklentı...
yok öle bir dünya insan hep elinde olmayanı ister ve bunun kendını mutlu edeceğine inanaır
ama değil işte insan dimağı doymak bilmez hep daha fazla ister hep hep hep
Sen şuan mutlu isen ... ne mutlu sana ..!!!!
yoksa ilerdede aynı olacak ve hep isterimize yenilerini ekleyerek mutlu olmayı bekleyeceğiz ...



Online Sayaç

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Daralma Hali

Ne Gereksizdir şu Yirmilik Diş ..

Ruh Eşimi Kim Oyalıyorsa...