SARHOŞ OLMAK İSTİYORUM


Öyle içmek istiyorumki... İçtikten sonra hiçbirşey hatırlamayacak kadar kendimi kaymetmek..Düşünmek istemiyorum mesela artık hiçbirşeyi.. O an dünya dursun.. zaman dursun ..herşey dursun.. hiçkimse hiçbirşey yapmasın oylece kalakalsın istiyorum...
Bu anın kısa sürmesini istemiyorum ayıldıktan sonrada beynimdeki tüm olumsuzlukların yerini umutlar alsın ..mutluluklae sevinçler..
Çok şey istemiyorum aslında .. Oldurtabilinecek seyler.. Bazen düşünüyorum daha çok şey ve ya daha ulaşılmaz şeyler istediğimde bunlar daha çabuk e kolay olabliyor aslında..İsteklerimi mi büyütsem.. bak bu aslında bi alternatif olabilir..
Tamam kabul insan dimağı doymak bilmez.. oldukça daha fazlası hep daha fazla daha fazla... Yetinmek bizim yaratılışımızda yok sanırım yok yok sanmıyorum aslında kesinlikle yok.. Yetinmek.. şükretmek.. ha herzaman  heran şükrediyorum tabiki yanlış anlamayın.. İsyan etmeyi bırakıp şükretmeye başladıgımda hayatım daha fazla düzene girdi bunu asla ama asla inkar edemem..
Aslında suan 3 sene oncekı halımle düşünemeyeceğim şeyleri elde ettim.. Güzel bi evim son model bi arabam var.. Evet bunları tek başıma yaptım kimsenin desteğini yada kimseyi arkama alarak degil..Bi tek ailem oldu.. allah başımdan eksik etmesin onlara uzun saglıklı ömürler versin tanrım..
Ama bende insanım benımde beklentilerim gerçekleştikçe daha fazlasını isteme ya da olmayanı isteme gibi dürtülerim kabarıyor
İşte şuan tam bu moddayım. elimde mevcut olmayan her ne varsa istiyorum bu aralar ..
Mesela bir bebeğim olsun..! EE tabiki bunu için ilk önce evlenmem gerek... ee tabiki evlenmek iiçinde adam gibi bi koca ve baba adayı olmalı.. olmalıda olmalı.. vs vs.vs. ben cok seçici oldum son zamanlarda.... pofffff
Ya karmançorman.. olupta ertesi gün gülerek uyanabilne biri olup çıktım.. her gecenin bi sabahı vardır yaşam felsefem oldu...
Evetttt biliyorum olacak her istegim ama ne olur bu aralar bişilerr olsun olmalıııı


Online Sayaç

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Daralma Hali

Ne Gereksizdir şu Yirmilik Diş ..

Ruh Eşimi Kim Oyalıyorsa...