Melekler İle Yaşamak..



Dun bu kıtabı bi çırpıda okudum.. Aslında syco bana cok onceden bahsetmıstı oku demıstı.. ama nedense pek eğilmemiştim bu konu üzerine gecen hafta dr da gezerken resmen kitap kendını benım gozumun içine kadar soktu benı al dıye.. Aykut ogutun son kıtabını almak ıcın için girmiştim oysa.. ama ikisinide alıp çıktım.. Ama kitabı alıp kıtaplıga koydum dedım suan degıl senı okumanın zamanıı..
Dun annemlerı yolcu ettım 1 aydır bendelerdı zaman ne kadar cabuk geçiyor fark etmıyor ınsan sanırım mutlu oldugumuz anlarda gercekten bızde zaman kavramı olmuyor ..
Gece kıabı elıme alıp bi çırpıda bitirdim.. ve okurken kafamdakı tum soruların cevabının bu kıtapta oldugunu fark etmem benı gercekten cok fazla etkıledı.. Ben hep puzzle bı eksık parcasından bahsederdım.. ve tam bu sorunun cevabını verdı bana hemde aynı cumle ıle.. puzzle eksık parçası işte bu dıyordu cumlede.. aslında sasırmamam gereklı evren bana bunu cok sık yapıyordu ama son zamanlarda kendımı akısın hızına oyle çok kaptırmıstımki ve dagılma nokasına kadar gelmiştim.. kafam bir sürü sorun ile dolu ve kendımı köşeye sıkışmış olarak goruyordum.. bu kitabı okuma zamanım sanırım bu andı işte.. sanırım degil aslında evet tam bu anda okumam gerekliydi..
Meleklerden yardım alma gerçekten çok guzel bi duygu.. ama daha enteresan bişi oldu sabah kalktım elımı yuzumu yıkadım.. gıyındım otobuse bındım.. sonra bı fark ettımkı sol elımın içerisinde resmen kına tozu var..!!! silkeledim dustu tozlar .. sonra kokladım resmen elıme kına yakılmıs.. sasırdım ılk once ama sonradan dusundugumde meleklerım benım yanımda oldugunun bi işaretiydi bu ben onlardan işaret beklemıstım ve bana hemde encok ıstedgım sekılde ( evlenmek ıstıyorum bılıyorsunuz) kına yakarak kendılerının yanımda oldugunu bana hısettırdıler tesekur ederım hemde çok..
Ayrıca bu sabahtan itibaren benım için çalıştıklarını ve benım mutlu olmam için bana gerekli cevapları verdıler ..Yuzumde suan bunları size yazarken koskocaman bi gülümseme var..Evren benım istedigim gibi işledigini biliyordum ama eksık parça ne oldugunu bilmiyordum nedir diyorum ..
Şükürler olsun....
Not: Bi kırmızı TOp istiyorum..Syco sen anladın onu:))

Online Sayaç

Yorumlar

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Daralma Hali

Yine bir 14 Subat ve Sycorox Dogum gunu

Ruh Eşimi Kim Oyalıyorsa...