Yarım Kalmak...


Hep yarım kalmak zorundamıyım.. yıne aynı nakarak yıne sil baştan.. gene don dolaş başladıgın yere don...tama belkı bende biraz abartıyorum yargısız infaz yapıyorum ama birikmişliğin verdigi yetki bana bunu yaptırıyor..Dun gece uzun zamandır üzülmedigim kadar üzüldüm.Ne aglayabıldım ne uyuyabildim ne oturabildim.. öyle bomboş tum yüregimdeki yumru agır geldı.. nefes alamadım nefesım daraldı . actım pencereyı hava alma ıcın ama yetmedı..
Üzüldüm.. çok üzüldüm.. dedıgım gıbı aslında nedenı oyle atla deve degılkı .. ama yeter allahım dıyorum yeter  artık mazeret kabul etmek ıstemıyorum ne olursa olsun özel olmak istiyorum ..Huzurluyum dedım 1 haftadır illaki sonu böylemi olmak zorunda.. tamam hersey yoluna girmeye basladı dedıgım an hevesım kursagımda kalmak zorundamı her seferınde..Suan oyle bı durumdayımkı hiçbişi hisedemiyorum ..üzülsemmı kızsammı bıtırsemmı devam etsemmı hiçbişiyim şuan hiçbirşey hisetmıyorum .. sadece bogazımdakı yumru tam mıdemın ortasına yerleşmıs durumda.. agrılık var uzermde sabah kadar saga sola dondum sabaha karsı artık sızma uykusu ıle dalmısım uykuya ..saat 5 te kalktım sankı erkenden yatıp uykumu almısım tabı suan yasanılan dayanılmaz bas agrısı..
Allahım ne olur duy sesımı.. yarım kalmak ıstemıyoru martık.. hersey tam olsun..


Online Sayaç

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Daralma Hali

Ne Gereksizdir şu Yirmilik Diş ..

Ruh Eşimi Kim Oyalıyorsa...