29 Mayıs 2012 Salı

Haraket Zamanı..



Bugun gune çok iyi başladım ... hayallerımın ggerçekleşmesine çok az bi süre kaldıgını hisediyorum evren harakete geçmeye basladı bile.. az önce tam hayal ederken bıranda onu karsımda gormek cok ama cok hoşuma gıttı..Hanı yuksek bı yerden duser gıbı ınsanın içinden bişiler kayar ya işte aynen o his olustu tam midemde..Göz göze geldik resmen elektırı hısettım .. aramızda acaip kuvetli bir çekim var ve yan yana geldimizde bu enerji resmen tavan yapıyor..
Öğlen yemegını beraber yedık.. etrafımda dort dondu desem yerı.. ya alllahım daha ne ıstıyor bu demeden alamıyorum kendımı.. gozlerını benden ayıramıyorsun hep etrafımdasın benı benden çok özledın.. hadıı yaaa hadı bı adım atmak bu kadar zor degıl..
Oatacagın bır adım tamamen hayatımızı degıstırecek ve cok ama cok mutlu olacagız bunu o kadar iyi bliyorumki.. tum mutsuzlukların gerıde kaalcak.. benımle yepyenı bır hayata baslıyacaksın bundan emın oalbılırsın suphe etme korkma hadı at o adımı...






Online Sayaç

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder