Yemek oncesi Aperatifler

Bugun itibaren hersey daha hızlı ilerliyor bunu biliyorum.. istediklerimi sankı yemek menusunden secer gıbı sipariş verip gelmesini bekliyorum.. tabiki içeçecek gibi kolay hazırlanabılecek olanlar masaya daha hızlı geliyor ,ayrıca aparatifler de geldi onlar bitmek üzere.. asıl öneli olan suan gelecek olan siparişim evet,ana yemek gelmek üzere ve agzım sulanarak masama konulmasını beklemkteyım,evet masaya ılk oturdugum kadar ac degılım aparatıfler ve içecekler ile aclıgımı bastırmıs durumdayım ama tadına vara vara ana yemegı yıyecek olmanın verdıgı hazzı daha yemek gelmeden damagımda hısettmıs bulunmaktayım..
Siparişim kesın ve net degıldı aslında dedımkı ılk once aparatıfler gelsın ondan sonra karar verecegım ne yıyecegıme.. suan kararımı vermıs bulunmaktayım,karar vermekle kalmayıp siparişimi bile verdım .. su surectekı tutumun o gelmeden bile sulanan agzımı yerkenkı hazzını içimde hisetmekten öte birşey degil..
yemekten sonrakı keyıf kahvemıde unutmus degılım tabıkı.. yanınada bi sigara yaktımmı degme keyfıme..
Suan için acaip rejim moduna gırdım bugun 9 gun oldu ve vucudumun sekle gırdıgını gormek harıka bırsey.. isteyipte oldurtamayacagım hıcbırseyın olmadıgını daha oncekı deneyımlerımdede fark etmıstım zaten , suna hazıran sonuna kadar idalimdeki kiloma ve vucut seklıne gırmıs olacagım.. vee temmuz bası gıbı ıstegımın gerceklestıgınde çifte mutluluk yasayacagım..3 aylık donem sonunda yasayacagım mutlulugu suan bile içimde hisediyorum hem kılo vermıs, hemde sevdıgımın yanında olmak bana acaip bir haz verecek.. yazarken bile heyecanlanmıyor degılım..
Hersey için sukurler olsun tanrım sana.. istedıklerımın hepsine ulaşmama yardımcı oldugun ıcın sana ne kadar sukretsem az.. artık huzur içinde yasamın keyfını suruyor olmak harıka bır duygu..
Online Sayaç



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Daralma Hali

Yine bir 14 Subat ve Sycorox Dogum gunu

Ruh Eşimi Kim Oyalıyorsa...