Sinirim Tepemde...

Moralımı bozacak okadar cok sey varki su gunlerde ustu uste gelen... İşteki stresımı atmak için eve gıdıyorum aldıgım haber uzuyor uyuyamıyorum sabah kadar sınırımden.. çok sevdıgım guvendıgım bı arkadsım bana darılmıs ve benım haberım yok . ama oylekı tavsan daga kusmus dagın haberı yok hesabı bısı .. oturdum agladım sınırımden.. bazen yeterrr yeterr yaaa dıyesım gelıyor ust uste geldımı hersey
Demın kel yıne benı cıleden cıkartmayı basardı.. ınsan bu kadarmı dangoz bu kadarmı vurdumduymaz olur ya , karsısındakını ne ıstedıgını anlamamakta bu kadarmı dırenır yada soylede dıyebılırız bu kadar ıyımı rol yapar anlamaza yatar..
Kardesım benımle bu kadar ılgılenme ozaman gerke yok. dıgerlerınede aynı ozene goster ben neyımkı bu kadar yakın takıptesın cık gıt uzaklas ıstemıyorsan kendını bana hatırlatma.. Baen oakdar cok sınırlendırıyorkı benı..
Benım ıstegım huzur ya azcık huzur .. bırazcıkta ılgı okadar .. bunları vermek bukadarmı zor..eger ılgını bana hısettırmeyeceksen kendını hatırlatıp durma bana.. hıcbırseyımle ılgılenme işimlede ılgılenme sanane .. sanane benden .. sanane ne yaptıgımdan...
Ben nedne karsımdakını kendım gıbı bılıyorum yarabbım her seferınden yazık bee demekten yoruldum
Bugun dunya kadınlar gunu.. mesajları geldı tabıkı by x fırsatttan ıstıfade sabahın korunde yazdı mesajı.. bırde bursalı yaaa ne yazıyorsunuz bana bu saatten sonra yazmayın .. hayatımda olmanız gerekn zamanlarda olmadınız sımdıde olmayın.. kelınde akibeti sizin gibi olacak bundan eminim ne zaman elimi ayagımı tamaen üzerinden cekecegım ozaman kıymetlenecegım.. ama ozaman içimde zerre kadar bişi bırakmamıs olacak kendı ıcın .. ne onemı kalacak ozaman bana gelmemın.. derler adama!! dedım bunu cogu kısıye sana dedırtme ıste suan sansın varken kullan benım sabrımı daha fazla zorlama..
Adam gıbı yasa yasayalım ne yasanacaksa... yok sa gosterme kendını bana hatırlatma defol gıt..
Karar ver.. ıstemıyorsan ne işin var benımle.. ıstıyorsan neden kaçıyorsun.. ortada durmayı bırak.. kontrolu bırak .. bak yakında tamamen gıdecegım ozaman pişman olacaksın ama....
Bende hatırlandıgında birşeyin olmayacak..


Online Sayaç



Yorumlar

  1. pff okurken strese girdim yahu:) kalan sağlar bizimdir efenim bırakın giden gitsin aramayan aramasın:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oyle haklısın.. ama malesef benkı kotu taraf aklımdan ve kalbımden cıkartmam okadar kolay olmuyor ınsanları.. bı sans daha verıyorum hep bı san bı sans daha.. yorulan uzulen tukeken ben oluyorum.. sonra bıtırıyorum .. bu sefer adamlar donuyor.. bunu oyle cok yasadımkı .. derınlerde bı yerlerde ızlerı cok agır.

      Sil
  2. hayatımızda oldugunu sandıgımız insanların gerçekten de var olup olmadıgını bilememek dünyanın en sinir bozucu hislerinden biri :/ derinlerde iz bırakırlar ama hiç farkında bile olmazlar.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Daralma Hali

Ne Gereksizdir şu Yirmilik Diş ..

Yine bir 14 Subat ve Sycorox Dogum gunu