Pazar ve ben..

Pazar bugun yaa uyuma zamanı neden sabahın köründe uyanırım..ee ters olacagım yaa bugunde gostermelıyım bu ozellıgımı eger bugun pazartesı olsa ıdı uykusuzluktan gozerım kapanırdı kesın...
Dun gece guzel fılm ızledım.. ıctım amaanladımkı artık eskısı kadar ıcmek bana keyıf vermıyor..alışkanlıklarımı degıstırmeye baslamamısım sanırım ınsan zamanla degısır alısır herseye derler .. evet o zaman gecerken canım her nekadar da acısada zaman herseyı degıstırmeye yetebılıyor..
Cok fazla degısıklık yok ama dalgalanmaları hısedebılıyorum hayatımda.. olmayıp gıbı gorunen ama alttan alttan burdayım dıyen kısılerdende haber alıyorum bu haberler benı mutlu edıyor ınkar edemem. yakın zamanda daha buyuk seylerın olmasını beklıyorum beklemekle kalmayıp hıssedebılyıorum aslında ..
Bugun maca gıdecektım besıktasımı destege ama canım evden dısarı çıkmayı pek ıstemıyor.. evde miskinlik yapmak daha cazip suan.. bakalım gun ıcındekı aksıyonlar ne olacak:))
Online Sayaç



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Daralma Hali

Ne Gereksizdir şu Yirmilik Diş ..

Ruh Eşimi Kim Oyalıyorsa...