Karmakarışlık içinde uyumak..




Yine karısıgım bir sürü düşünce var kafamda..bir sürü degişim kararı bir sürü karar almak..ama bunları uygulayacak gücüm yok! karışıklıgımın uzerıne oturmus durumdayım kalkacak gücüm yok takatim yok..alınması ve uygulanması gereken bir sürü şey varken hiçbirsey yapmadan sadece düşünüyorum..boş boş bakabiliyorum.boşlukta derinlere dalabiliyorum..sessizlik dinlgillik..ve uyuma istegi..sadece uyumak istiyorum uyuynca herşeyin bitecegine inanaıyorum belkide... beni tek rahatalatan sey uyku..uyurken mutluyum gordugum ruyalar benı mutlu edıyor.rahatlatıyor..rahatlamaya oyle cok ıhtıyacım oldugu su sıralarda acaip iyi geliyor aslında.. ama ınsan tek tatil gününü uyuyarak geçirdiginde hiç yasayamadıgını düşünüyor haklı olrak..yasamıyorum aslında suan bı olcude.. işe gidip eve gelmek.. yaptıgım seyler bunlar.. birde uyuymak.. zamanı boşa harcıyorum gıbı gelıyor bazı zmanalarda..uyuyarak normal hayattan kopmak bir nevi..ama normal hayatımda okadar sıkılmıs durumdayımki suan.!okadar rutinki..okadar sıradanki..

Heyecan mutluluk nese sevkat hoşgörü ilgi alaka istiyorum..


Online Sayaç

Yorumlar

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Daralma Hali

Ne Gereksizdir şu Yirmilik Diş ..

Yine bir 14 Subat ve Sycorox Dogum gunu