İÇimdekı ses..

bugun umutla uyandım içimdeki ses olacak be kızım dıyor.. ama ona nasıl olacak ne zaman oalcak dıye sorular sormamı ıstemıyor.. tamam bu sorular onun önünün kesiyor biliyorum ama napim artık sabır taşı misali bi iyi bi kotu olmaktan yorulmus durumdayım resmen..
Ama hayatımdakı ınsanların bı sekılde benımle baglarını kopartmamıs olması bana kızım olacaki işte sabret oalcak olacak dıye bagıryor.. içimdeki sessiz çıglıklar ile bunu bastırmaya calısyorum
gecen hafta kelın gene bı arakdasa bakıp cıkacam muamelesı yapması dısında hayatımı oluruna bırakmıs durumdayım.. mesela artık bunyem alkol kaldırmıyor eskısı gıbı krizlere girmiyorum bı ara her aksam bıra içer olmustum hatta bıra ıcmeden uyuyamaz halde oldugumu fark ettımde kızım sen alkolık oldun resmen demekten alıkoyamıyordum kendıme.. ama yok o donemde gectı soyle bır baktıgımda aslında neler neler gecıyor.. aslında yasarken zor atlattıktan sonra ohh bee dıye derın bı nefes alıyorum
gel gitlerden bi ara nefes alamaz duruma gelmıstım bı ıyı bı kotu hata kotu kotu kotu olmaya baslamıstı hep ruh halım ama motıvasyonumu dusurmemek kendım elımde bunu farkına vardıgımda hayatımın daha hızlı bır sekıdle yoluna gırdıgını gorebılmek cok guzel..
Olacak herseyın bır zamanı var,zaman herseyın ılacı gıbı bır suru laf var.. bunları hayta gecırmeın zamanı geldı artık..içimdekı sesı susturdum artk harakete gecme zamanı..
Online Sayaç



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Daralma Hali

Ne Gereksizdir şu Yirmilik Diş ..

Yine bir 14 Subat ve Sycorox Dogum gunu