Hep boyle kal..

geç kalınmış sözcüklerin günahını taşıyor kalem kağıdın sırtına yük olup söylenmezlerim saklı kalıyor dilimin ucunda gözlerin baktığına sesimse bana yabancı ....

Bunu ilk okudugumda sene 2002 idi.. Suan sanki ilk okumusum gibi aynı hisler ile okudum cok az seyden biridir..
Eskıdır ama aslında hep taze kalmıştır içimde.. hiçbirzaman tozlanmamıştır bile.. Aradan onca zaman gecsede sankı hiç kopmamışcasına coşkuludur..
Uzun zamandır gorusmedıgım.. aslında telepatık olarak bagımın asla kopmadıgı ama sesını duymayalı 6 sene olan ( sıfatı yokkı burda dostum askım sırdasım hırsım uzuntum sevıncım umudum mutlulugum pişmanlıgım korkum) la tekrar konustum..Ozlemısım onu cok .. hatta tahmın ettıgımdende cok..
Özledigimine özlemiş olması güzel aslında.. 10 senede yenı hayatlar yenı ınsanlar gırsede yerımızın aynı olması cok ama cok guzel bir duydu..oda bıraktıgım gibi bende..
Degişmemiş... degişmedim...
Hep boyle kal...



Online Sayaç



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Daralma Hali

Ne Gereksizdir şu Yirmilik Diş ..

Ruh Eşimi Kim Oyalıyorsa...