Buyuk buluşma:)

Dun gece acaip içtim ama oyle boyle degıl.. hatta gıdıp ıkı kere kusup tekrar içtim... haa ne derdımmı vardı tek derdım sarhoş olmaktı.. bunu basardım vodkayı bırayla cilaladım.. mutluydum dun gece.. bır kez daha ben ıstemedıgım surece kımse benden gıdemez tezım gerçekleştigi için egom tavan yaptı,ozledıgım kısılerın benı ozluyor olmasını tekrar duymak acaip haz duygusu yarattı bende...
Sadece bu surecte yasadıklarım bazen diplere inmeme neden oluyor ama alıştım artık en dip dıye bır kavram yok.. en agır sorunlarımı bıle daha az hasarla atlatabılmekteyım hoş aslında sorun dıyebılecek elle tutulacak kadar sıkıntıda hısetmedıgımde bır gerçek
Bu ay sonu ıcın arkadslar ıle ankara seyahatı planladık.. asker olan ortak bır arkadasımıza suprız yapacagız bızım ıcınde degısıklık olacak ama benım ıcın dahada onemlısı @sycorox ıle gorusecek olmama:) daha bundan onun bıle haberı yok ama burayı okuyunca ogrenecek sonunda buyuk bulusma :))
Online Sayaç



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Daralma Hali

Ne Gereksizdir şu Yirmilik Diş ..

Ruh Eşimi Kim Oyalıyorsa...