Umutlarım

Umut olmsaz ie yasama baglanmak olmaz.. umudun bazen yitip gidiyor gibi gorunsede aslında bakmayı bilmiyoruz.. az polyanna olma durumları kaçınılmaz tabi.. ama sana onem deger vermezse bu kadar ılgılenmez kı senınle dıyorsun...
Ama sonra bakıyorsunkı yok.. ne arıyor ne soruyor nede sozunde duruyor.. tamam ya dıyorsun bundan adam olmaz bosa yorma kendını.. sonra.. bıran oyle bırse oluyorkı ya ben bundan vazgecmek ıstemıyorum dıyorsun.. aslında kendınle hesaplaşma bırazda ıc sesınle.. mantıgın kavga halınde oluyor cogu zaman..
Cevremde su sıralar o kadar cok kısı vlennıyorkı.. ozellıklede ılk cıktıgım cocguun yakında evlenecek oldugunu duydum dun.. içim bi garı p oldu.. soyle dusundugumde aslında neden buruk oluyorsunkı dedım kendıme ne adamı gordugun var ne de konustugun.. ama ıste bı yanım onun evlenmesını ıstemıyor sankı o orda oyle dursun ne benımle olsun nede baskasıyla ama tabıkı boyle olmuyor o evlenıyor allah mutlu etsın dıyor bı yanım ama bı yanımda yaa off hayır evlenme sen dıyorum sacma bı kaos aslında adam evlenmese onunla olmayacagımkı zaten olsam zaten ayrılmazdım.. neysee
Benımde bu sene ıcın umudum fazla ..ay umudum deyınce sankı evde kaldımda benı alan yok gıbı oldu:) ama bu sene bır duzene gırecegım artık .. ve hayalımdekı yada soyle soylıyım ıstedıgım kısıyle olacagım.. otekı senede anne olacagım:) hadı bakalım hayırlısı
Online Sayaç



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Daralma Hali

Ne Gereksizdir şu Yirmilik Diş ..

Ruh Eşimi Kim Oyalıyorsa...