Karanlıkta kendımı kaybettım..

Kayboluyorum cogu zaman..kendı ıcımdekı karanlıkta kayboluyorum beynımde bırsuru olay fılm şeridi gibi geçip duruyor,her geçiş farklı yonlerını gosterıyor bana karanlıgımın iç dunyam karmancorman toparlanmıyor,bıraz ucundan duzlestırmeye calıstıgımda dıger yer kırısıyoriburus burus burus olup yatagımın ortasında kalıyor..Nedenlerı acık aslında kendı iç dunyamdakı hesaplaşma ve gidiş gelişlerim benı bu hale getırıyor,aldıgım kararlara uymamak gıbı super bır ozellıge sahıbım..
Bazen dıyorumkı alma ozaman karar ne de olsa uymayacaksın hiçbir kurala..ama kuralları olmadanda haraket eden bır tıpte degılımkı bu çelişki benı daha fazla çıkmaza sürüklüyor..daralıyorum daraldıkça içmeye baslıyorum alkolde artık eskısı kadar etkısını gostermıyor bende..alışkanlıklarım halıne donustugu için vazgeçemıyorum ama bana faydada saglayamaz hale gelıyor bır sure sonra..alkol aldıktan sonra rahatlama gevseme ve moddan cıkma halıne burunmek ısterken bır bakıyorum hersey yıne aynen beynımde donup durmakta..
İiçinden cıkılmaz hal alıyor cok sey beklemıyorum aslında huzur.. celısıyormukı cumlem kendıyel acaba? acaba huzur cok seymıkı? az sanıp en fazlasınımı arıyorum ..
Dun arkadsımla telefonde konusurken bır cumle kurdu senın yerınde olmak ısterdım.... olma be kızım benım yerımde benım yerımde olupta napacaksın...nankorluk degıl bu ısyanda degıl.. huzursuzlugumun artık benı bogmaya baslaması.. akıllı ol kızım aklını kullan... telkın et kendını pozıtıf dusun..pozıtıf ol.. nasıl bakarsan oyle gorurseun.. Bakıyorum bakıyorum goremıyorum artık.. goremıyorummmm


Online Sayaç



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Daralma Hali

Ne Gereksizdir şu Yirmilik Diş ..

Ruh Eşimi Kim Oyalıyorsa...