boşluk...

Bu kadar durgunluk benı acaip etkilemeye basladı.. hiçbirsey zevk vermıyor suan.. sadece eve gıdıp ustumu degıstırıp hemen yatmak ıstıyorum bıran once uyumak.. dunyadan kopmak ruyamda gordugum seylerden mutlu olmak belkıde arzum.. acaip kapadım kendımı dıs dunyaya telefonlara bıle bakmak ıstemıyorum bakıorum bıkac cevapsız cagrı gerı koyuyroum masaya tekrar uyumaya gıdıyorum.. içiyorum uyumadıgım zamanlarda sonra ekrar uyuyorum .. son zamanlardakı tum gecelerım boyle..sabah erkenden kalkıp ıse gel.. calıs sonra eve gıt yat.. tv bıle ızlemıyorum artık seyretmekten zevk aldıgım dızıelrde yok..özetlerını bıle ızlemıyorum....
gececek..gecmeli.. yoksa ben kendımden geçiyorum...


Online Sayaç



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Daralma Hali

Ne Gereksizdir şu Yirmilik Diş ..

Ruh Eşimi Kim Oyalıyorsa...