Karışık

Dungece eve gıdıp dırek yattım.. hoş genelde oyle yapıyorum son zamanlarda zaten.. hal boyle olunca kendıme ayıracagım zamanıda uyuyarak yok etmıs olmakla kalmayıp acaip anti sosyal olan hayatıma dahada katgıda bulunmaktan gerı kalmıyorum malesef..
Hyatımı rayına oturtma cabalarım yerlımı yersızmı bılememkteyım.. gecen gun kel ıle gorustum guzeldı .. hoş zaten bız gorustugumuzde sıkıntı olmuyorkı onemlı olan ayrı oldugumuz zamnlardakı bana olan tutumu.. konustuk bıraz neden boyle oldugunu kendıne bılmıyor korktugunu dusunuyorum aslında cıddı ılışkı korkutuyor onu bı adım atsa ilişkinin ortasında bulacak kendını farkında ,ama o adımı atında dıger nımetlerden yararlanamayacagı için napacagını sasırmıs durumda , benı ozluyor kaybetmek ıstemıyor bununda farkındayım ama olay iyicene içinden çıkılmaz hal almıs durumda,onu kuzenımle tanıstırmak ıstedıgımı soyledım,tepkını merak ettım aslında bırazda,tamam dedı .. carsamba gunu ıcın konustuk bakalım son anda işim çıktı deme potansıyelı onda mevcut oldugu için carsamba akşamı olmadan neler olacagını kestırmem çok zor..
Benımde kafam karısık ne olacak bu ılışkı nereye gıdecek,bunları dusunmekten bazen kendımı yoruyorum farkındayım bırak akısına nereye gıderse gıtsın dıyorum bazen ama o akış hoşuma gıtmıyor boyle oluncada sacmalamamam elde degıl..bır oyle bır boyle dusunuyorum ama tek bıldıgım onu gercekten ozluyor olmam .. çok ozlemısım bunu onu yanımda gorunce daha fazla hıssettım..
Demın mesaj gonderdı gunaydın yazmıs bu bıle benı mutlu edıyor ona baya alıştım ve gerçekten olmasını ıstıyorum benım kotu bır huyum var bır seyı ıstıyorsam artık ınat derecesınde ıster oluyorum ya olacak ya olacak moduna da gırdıgım oluyor..ama işte bazen hersey ıstedıgı gıbı olmuyor ınsanın..carsamba gecesı nasıl olcak heyecanlıyım
Online Sayaç



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Daralma Hali

Ne Gereksizdir şu Yirmilik Diş ..

Ruh Eşimi Kim Oyalıyorsa...