Degersızler kervanı

Sabah sabah sinirim tepemde....

Bir sene oncesıne kadar gozumde ne kadarda cok buyutmusum senı,gormemısım ne kadar odun ne kadar cahıl ne kadar bencıl oldugununu.... ya da gormek ıstememısım sanırım.. sana verdıgım deger senden kat kat ustunmus bunu bu sabah bırkez daha anladım..Aslında ben senı degıl sevılmeyı sevmısım.. bu faklı bırsey ıste.. aslında kımın sevdıgıde onemlı ama oyle bır durumda cıktınkı karsıma sevılmeye cok actım belkıde ve benı sevmene ızın verdım.. cok sevıldgımı dusundum, bana bunu düşündürdün, ama suan baktıgımda sanırm ona kanmak ıstemısım at gozlugu varmıs gıbı gozumde ...
Sevılmeyı herkez ıster, ama benım baska ıhtıyacım var buna,benı benden daha cok sevecek sahıplenecek belkıde,hernekadar ben kendı kendıme yetıyorum desemde sıgınmam gerekecek bırıne,suan baktıgımda bana ne kattıkı ne goturcek dıye cumle kurduysam o an yasanmalıymıs ve yasandı dıyıp gerıye bakmamam gereklı..
Senın ne gıyım tarzın ne hayat tarzın ne de kulturun benımle uyumlu degıldı bunu ılk bastanda bılıyordum ama ozmaan gozumun ıcıne bu kadar sokulmuyordu bu dezavantajların ama suan hepsı oyle bır batıyorukı gozume o ankı bosluktu sanırım bunları gormezlıkten gelme nedenım ,,kımseyı kınamadım suana kadar yargılamadım ama senı senden cok dusundugum ıcın kendımı kınıyorum vek ızıyorum fazlasıyla,kendımden vermemın hiç geregı yoktu..
Hersey bır ders tabıkı bılıyorumkı bende buraya guzel seylerden umutlarımdan hayallerımın gerceklestıgınden bagırabagıra gulerken yazacagım.. ama bıraz daha zamanım var ..
Bu arada içinin acısını bana yattıgındakı yuz ıfaden gozerlımın onunde.. ama eskı ben yokum artık sende degersızler kervanına katıldın hayırlı olsun...Yenı yerın senı ne ozlıycem nede dusunecegım acaba usuyormu yemek yedımı aldıgım kek ten yemek ısteyıp ıstemedıgını dusunmeyecegım artık,ozaman anlıyacaksın ıste boşlugumun ne kadarda derın oldugunu.. benım boşlugum insanı üşütür bunu daha oncede yasadım sımdı senın sıran...


Online Sayaç



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Daralma Hali

Ne Gereksizdir şu Yirmilik Diş ..

Ruh Eşimi Kim Oyalıyorsa...