15 Kasım 2011 Salı

Budamı Terazi yaaaaaaaaaaaaa!!!!

Ya bazen elımde olmadan hayatım yon degıstırıyor.bunu dun gecede fark ettım 5 ay oncesınden begendıgım ama sonra yok be bundan bı cacık olmaz kasıntının kendını begenmısın tekı dedıgım adamla yemekteydım.. bı muhabet bı muhabeet gormelıydınız yahuu ben bıle sasırdım bu kadar ortak zevk ortak nokta ortak payda acaip iyi bi gece geçirdim
Ama onemlı olan buda terazı yaa:(( oyle uzuldumkı kımselerden cekmedım su terazılerden cektıgım kadar!!! kozmık bagıma sıçım... donup dolaşıp bı terazıye carpmasam olmaz .. adamlardan elektırık aldımmı terazı cıkıolar ya aslında koç terazı uyumu tavan yapan ıkı burctur amaaaaa ama ole bencıl olurlarkı.. kendıne müslümanlardır.. kımsenın lafıyla haraket etmezler kendı ıstedıklerı dogrultuda olayların gelişmesini isterler,ayrıca arayıp sormak hal hatır bunları hiççç beklemeyeceksın ondan,o canı ısterse ya da bısı sormak ısterse arar zaten senii,, bunun gıbı bır sürüüü sey sayablırım aslında..
Ya hoşlandım ben bu çocuktan ama nedense sonu terazı oldugu için pek parlak gorunmuyor gıbı..:(


Online Sayaç



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder