Takmayacaksın..

Karışık ruh halim devam etmekte..sevinçle üzüntüyü aynı anda yasamaktayım hala oyle çok içe içe oldumkı bu durumla aslındaalıştım bile denebılır.Karısıklıga bıle alıstım .. bazen sakin oldugum anlarda acaba bişiymi oldu der durumdayım okadar benimsedim..
Hayatım kontrolumde degıl ve ben bunun böyle olmasını istemekteyim.Tabik, başkasıda kontrol etmıyor ama canım ne isterse oyle yasama moduna gırıyorum iyicene..
Anı yasamak o an canım ne yapmak istiyorsa onu yapmayı seçiyorum.. sonrada pişman olamyacagıma karsı kendı kendimede söz veriyorum tabiki.. Amaaaannn birdahamı gelecem dünyaya mantıgını belirli çerçeve içinde yapıyorum...
Canım o an içmek istiyorsa içiyorum.. uyumak istiyorsa uyuyorum.. telefonal konusmak istemıyorsa açmıyorum.. tbazende elımden telefonu düşürmüyorum..
Bu arada kel benımle acaip ilgilenir durumda hastalandım geçen hafta birden bire sol tarafımda uyusma ve hissizlik oldu apar topar benı hastaneye goturduler.. tahlıller falan stres dedı doktor.. TAKMAYACAKSIN sıkıntı yapmayacaksın hiçbişi.. tabii dedim ya doktor bey benmı takıorum aaaaaaaaaaaaaa:)) neyse kel arıyor nasılsın nasıl oldun? bır ıhtıyacın varmı?
Benım neye ihtiyacım oldugunu bılmıyormus gıbı hemde?Ya ınsan neden dengesız olur bukadarın cvbını bulamıyorum artık.. ya da neden boyle sın eger ılgılenmıyorsan benle hiçççç ilgilenme ne hastalıgımla nede işimle ..hiçbişiyimel ilgilenmee .. yanımagelıp şirin gulumsemeni takınmanda ne oluyor? ne maksatla.. Ya gerçekten istedigim gibi ol .. ya da uzak dur benden hemde olabildigince hemde....
Ben çarşamba gunu tatıle gıdıyorum memlekete.. tam 10 gun hemde acaip iyi gelecek bana.. tam zamanında ileç etkisi..
Ya suan gerçekten iyiym yaa ama eksıkler var onalrı tamamlamalı..


Online Sayaç



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Daralma Hali

Ne Gereksizdir şu Yirmilik Diş ..

Ruh Eşimi Kim Oyalıyorsa...