Olmadı ...Olmuyor.....

Dun gecekı cep telefonumda okudum mesaj buydu....

Durduk yere gelmedi tabiki... ama olmayan neydı.. yada olmayacak olan..... bunu tam net cevabını bılmıyorum....

Bunu hayatımın bı kac donemınde yasadım.. hersey cok guzel gıderken... olmuyor...

Sakın yanlıs anlamayın suana kadar hayatıma gıren kısı sayısı 5 i geçmemiştir...ama bu ınsanların okadar cok ortak noktaları varki...

Vurdumduymaz olmaları bencil olmaları.. özgürlüklerine acaip düşkün olmaları ilgisiz olmaları canları istediginde ortalarda olup,canları istemedıgınde bırden bire kaybolmaları.. bunu gibi bi sürü şey sayabilirim size....

Bende oyle kolay biri degilim tamam kabul edıyorum ama.. eger karsımdakınden elektırık almıs frekansımın tutabılecegını dusunuyorsam.. kendımden fazla dusunur oluyorum karsımdakı ınsanı..Hatta açmı tokmu dıye bıle??? ama bu onu sıkacak boyuta olmuyor.. öle bi ilşki yasamaya baslıyım askımmm napıosun nerdesın kım var yanında o kim neden bunu bole yaptın dıyen tıplerden olmadım hiçbirzaman..yeterı kadar ılgı ıstedım ne fazlasını ne de azını...Sonucta agac kavugundan çıkmadı o ınsan onunda benden baska bı hayatı ve arkadsları var...

Ama suana kadar çok şeymi istedim.. HAYIR dedıler.. eeee neden?? olmadı ..

Sonra kendıme soruyorum senın olmadı olmuyor dedıgın kaç kişi oldu...ÇOK... tamam cok kısıyı red ettım ama.. benı onlardan farkım ben onları hiç hayatıma sokmadım.. özelıme almadım en bastan koydum tavrımı.. yanı bi bakayım olabılıyormutyum demedım.. zaman geçtıkten sonra olmuyor demedım...

Sabah sabah bunları yazmamın sebebı.. bı sekılde bu ruh halınden cıkmam gerekıyor.. sankı hayatım hep boyle geçecekmıs gıbı gelıyor.. oakdar kişisel gelişim.. pozıtıf dusunce nerde .. tamam dusundukelrımızı yaratıyoruz evet ama ben yasadıklarımı soylurum ıstedıkelrım yada evrene yaydıgım seyler bunalr degıl ama bı kısır döngü halındeyım uzun zamandır... aynı olaylar tek farklı kişiler farklı yasananlar aynı...


Online Sayaç



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Daralma Hali

Ne Gereksizdir şu Yirmilik Diş ..

Ruh Eşimi Kim Oyalıyorsa...