KADER..

Kaderımız seçimlermizden ibaret ..fakat bizim için hayırlı olan bır olay canımızı çok acıtabılıyor bu yuzden isyan edıyoruz neden ben neden neden neden... istediklerimiz olmayınca,oyuncagı elınden alınmıs cocuk gibi kalıyoruz ortada... herkez her seyı ıstedıgı zamanda olsun ıstıyor cunku.. buna bende dahil istesigimiz seyler gerçekleşmediginde isyan bayragı cekıyoruz.. ama istedikerlimiz aslında cok buyuk seyler degılil deyip dururuz kendimize..

İnsan kaderini kendi çizer..buna kesinlikle emininm öle kaderımde bu varmıs bunu yaşıyorum dıye kendimizi kandırmamnın hiç önemi yok bence..çunku hayatına yön veren sensin.. sen seçtin o adamı / o kadını suan senı uzuyorsa bunu kaderle ilgisi yok tamamen senınle alakalı...İşyerınde mutsuz olman da senın seçimin o işi neden kabul ettın paranmı yoktu? Baska alternatifinmi yoktu? bunun gibi bir cok seyın cevapları dogrultusunda yasıyorsun suanki hayatını..

Suanki ruh halim iyi degil cunku kendı sectıgım birsey benı uzuyor olmasını ıstedgım huzuru bulamadım.. karsımdakı ınsan benım haytal ettıgım gıbı çıkmadı.. ama bunu yasamamında sorumlusu benım cunku ben ızın verdım benım hayatıma gırmesıne. Suan kımseyı suclayamam olayın bu boyuta geçmesine neden degıl..Ha tabıkı benım hayal ettıgım gıbı bırı olsa idi zaten suan huzurlu bir hayatımız olurdu.. ama ona kızmıyorum cunku benımde onunda secimleri farklı olabılır..

Dusunuyorumda benı ısteyıpte elınden gelen tum cabayı sarf edıp benden bekledıgı ılgıyı goremeyen bı cok ınsan var,aslında hayat bi çember gibi herkez bırılerının peşinde,ya da bırılerını dusunuyoribirilerine aşıkisanslı olanlar ıse karsılıklı sevgıyı askı yakalayabılen ınsanlar,bunlar sanslı . haa tabıkı herkezın bır kısmetı oldugunu ve hayatının bı bolumunde onunla karsılasacagına emınım ama ben daha bulamadım..

Alın yazısı denen seye ınanıyorum.. ama kaderımde bu varmıs napayım dıyen ınsanlarla işim olmaz..


Online Sayaç



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Daralma Hali

Ne Gereksizdir şu Yirmilik Diş ..

Ruh Eşimi Kim Oyalıyorsa...