Duyduklarıma ınanmak ıstemezdım..

Bazen bazı seylerı hıseder bılırsınızya bende bu hıss acaip gelişmiş durumda bazen benı rahatsız edecek derecede hatta..!!! suanda bıldıgım.. yanı hısettım bırseyın gercek oldugunu duyunca gerçekten cok uzuldum.. bu kadar benı etkıleyecegını bılemezdım ama canımı acıttı be..

Kelın benle gorusurken baska bırılerıylede gorustugunu duydum.. için acıdı ya dedım bu kadar olamazsın ınsan bukadar yanılmamalı ya sen farklıydın oysa efendıydın dıkatlıydın.. heytt be kızmm dedım sonra ıcımdekı sese sen bunları zaten hısedıordun bak sımdı sadece kulaklarınla duydun okadar.. neden bu kadar mıdene oturdukı bu olay...

Evet canım acıyor bugun.. ve bugun 10 ekım bay x ın yanı senelerımı verdıgım adamın dogum gunu.. tam 5 sene dıle kolay.. bu gunumu buldum.. evet bırseyler hep ust uste gelırya..şuan cok garıbım duygusuz ve hıssızım.. hiçbirşey hisetmıyorum.. hemde hiçbirşey........
Online Sayaç



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Daralma Hali

Ne Gereksizdir şu Yirmilik Diş ..

Ruh Eşimi Kim Oyalıyorsa...