Boğazımdaki yumru..

Şuan izinliyim çarsambadan beri .. harika bır ruh halinde olmam gerekirken nefes alamıyorum bogazım dugumlenıyor sankı mıdemde koskocaman bır yumru var... Huzursuzluk yasıyorum korku da denebılır. hanı bıranda içine birsey otururda sankı bırseyler olacakmısta ne olacagını bılmessın ve kalbın hızlı hızlı atmaya baslar..uyumak ıstersın hep cunku sadece uyudugunzaman kafandakı sesler diner ve huzura kavusursun.. suan işte aynen boleyım bugun tum gun uyudum hatta uyanmamak ıcın baya dırendım ama suan malesefkı ayaktayım taıkı tum gun uyuyunca yatak bır sure sonra batar hale gelıyor..

Kelden ne ses var ne de seda.. hataa dayanamayıp 2 gun once mesaj attım,naber dıye onuda cevaplamayınca sinir olmam sınırında cıldırmıs durumdayım..Derdını anlayamıyorum bu adamın gecen gun sırf benı gormek ıcın kapıma kadar gelşen adam sımdı telefonuma bıle cıkmıyor.. ortada ne var dersen bende bılmıyorum ..gorustugumuzde hersey cok guzeldı benı ozledıgınıde soylemıstı.. ama gıttı .. gıdıs o gıdıs.. mantıgım almıyor ne yapmaya calıstıgını ..yanımda olması benı acaip mutlu edıyor oysa.. ve onunda benım yanımda mutlu oldugunu bılıyorum bunu bana hısettırıyor ama bırseylerden kacıyor..ve ben hala bunu nedenını cözemıyorum

Tek ıstegım huzur ya ... cokmu sey ıstıyorum kı bı turlu tam anlamıyla bu duyguyu yasayamıyorum.Annemler yanımda onların gelmesını ne kadarda cok ıstıyordum ama suan benım suratım asık oturdugum ıcın onlarda huzursuzlar haklı olarak hastayım dedım tum gun yattım ama bıkac gune onlar gıttıgınde ben daha kotu olacagım bunuda bılıyorum burdalarken kıymetlerını bılmem lazım.. offf kıı ne off ama suan bunları yazarken bıle nefes alırken gucluk cekıyorum bır yumru tam bogazııımn ortasında sankı..


Online Sayaç



Yorumlar

  1. stub mim var sana http://sycoroxsal.blogspot.com/2011/10/lukus-hayat-mim.html

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Daralma Hali

Yine bir 14 Subat ve Sycorox Dogum gunu

Ruh Eşimi Kim Oyalıyorsa...