BABACIM İYİKİ DOGDUN...

İiyiki benım babamsın..seni çok ama çok seviyorum.. nice senelerın olsunnn saglık sıhat ve mutlulukla..
Zaman zaman istemedende olsa seni üzüyorum biliyorum .. ama bunu bilerek asla yapmıyorum her ne olursa olsun benı sabırla dınleyıp ıdare ettıgın için çok sanslıyım sen benım babam oldugun için ben senın kızın oldugum için..... Bana dunyaları bagıslasalar senın kadar kıymetlı olmaz...

Kalbımı ısteseler hiç dusunmeden verırım senın için.. seni oyle çok seviyorumkii iyiki varsın iyiki benım babamsınnn

Nice yıllara babacım.. allah senı benım başımdan eksik etmesin... sen hep ol.. sen hep iyi ol.. hep yanımda ol.. seni çok seviyorummmmm

Online Sayaç



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Daralma Hali

Yine bir 14 Subat ve Sycorox Dogum gunu

Ruh Eşimi Kim Oyalıyorsa...