Aslında İyiyim...

Dun aksam eve gıderken gercekten dumur bır haldeydım.. hayatımda olmasını ıstedıgım kısının aslında ne kadar karaktersız ne kadar gereksız bırı oldugunu anlamıstım tam olarak ve bu gercekten benı derınden uzmustu.. kendıme sordum kızım bu adam sana ne kattıkı suan uzuluyorsun.. cevabım hıcbırseydı aslında .. ama sanırım yanında huzurlu oldugum sayılı kısılerden bırıydı ve bana cekıcı gelen yanıyda buydu.. ama o yanımda olmayı ısteseydı zaten olurdu ve benı bu kadar yanlızlıga terk edıp uzmezdı aslında..
Bunları soylemesı kolay ama yasaması zor aslında baskasına ınsan akıl verırken pat pat soyler ama yasarken bunları hayata gecırmek oyle cok canını acıtırki kendıne bile itiraf etmekten çekinir bazı seylerı aslında.. iç sesini susturmak ister.. yok ya der olacak guzel olacak arıycak benı ılgılenecek zamanla duzelecek. dıye kendımızı kandırır duruuz aslında..
Dun gece aynen bu modda ıdım işte.. ama gercekler tam yuzume vuruldugu için artık kendımı kandıracak bir bahane uretemedım.. ıyıde oldu aslında kopması gerekıyordu bu bagın ve dun kestım bu bagı.. suan kotumuyum hayır ..evet üzüldüm çok üzüldüm hemde ama canım suan acımıyor.. garip ama oyle ..
Evde ailemin olmasıda bana aslında ilaç gibi geldi bana gosterdıklerı ılgı okadar guzelkı moralımın duzelmesıne acaip yardımcı oldular onları cok sevıyorum.. iyi varsınız cumartesı donecekler ama en azından bayramda yanlarına gıdecek olmam suan gıdıslerıne uzulmemı engellıyor..



Online Sayaç



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Daralma Hali

Ne Gereksizdir şu Yirmilik Diş ..

Ruh Eşimi Kim Oyalıyorsa...