Aslında çok şey söylenenen sessizlik..

İş çıkısı yağmur .altında otobus beklerken bı araba durdu.. bakmadım kım dıye baktım korna calıyor seslendıgı bellıkafayıcevırdımbı baktım kel..kapıyı acmıs gel bırakayım eve dedı..kalakaldım
Acaip bir yagmus ve otobusun ne zaman gelecegı bıle bellı degıl bın kızım ıslanma dıyor bı aklım dıgerıde hayır sacmalama bekle ıslan ama o arabaya bınme dıyor.Boyle bı kac dakıka kendımle savasırken ıs yerınde dıger bı arkadas daha geldı oda bınınce bınmek zorunda kaldım sımdı soracak neden gelmıyorsun falan dıye mıllete hesap vermek ıstemedım.Hem dedım en azından arabada yanlız kalmamıs olacagız ıyı oldu bu ..
Ama dıger arkads yolun yarısında ındıgı ıcın ıstenmeyen durum gerceklestı ve arabda tek kaldık bırde ustune trafık cabası:S ben kulaklıgımı cıkartmadım arabada hiç.. ve dısarı bakmaya calısıyorum hep camdan ..bı kac kez gozum dıkız aynasına geldı( bu arada arka koltuga oturdum tabıkı) dırekgoz goze geldık hemen cevırdım bakıslarımıbırdahada dıkız aynasına bakmadım.eve gıdıs yolunu uzatabıldıgı kadar uzattı sagolsun 20 dk yolu 1 saatte geldık.
Sıtenın kapısında ınmek gıbı bı dusuncem vardı ıcerıye gırmesın dıye ama ole bı gaza bastıkı tam kapının onune aracını guzelcee yerleştırdı..ben dırek kapıyı actım ve tesekkur ederım dedım sadece .. arkamdan ıyı aksamlar dıye bagırdıgını ınıp bıkaç adım attıktan sonra duydum .. okadar hızlı haraket ettım anlıyacagınız..
O suan kafasında kesın bı kahve ıcmeye gıderım yıne ortalık duzelır dıye geçirdi cunku arabada eve telefon bıle ettı .. ama yok..ole canı ıstedıgınde gonlumu alacak canı ıstemedıgınde aramayacak ben boyle bırsey ıstemıyorum artık ..ya adam gıbı yanımda olacaktı.. yada suan oldugu gıbı yokmus gıbı davranılmayı hak edecektı..o ikinci şıkkı sectı ..biliyorsunuz insanlar secimlerini yasarlar herzaman için...
Boyle olmasını sen ıstedın oysa sana verebılecegım cok genıs bır yuregım vardı.. yasanacak oyle guzel seylerde cabası.. ama senıon gelgıtlerın bunu mahfettı..suana kadargecmısımle bagımı kopartamayan ben şu saatten sonra bu huyumdanda vazgeçmeyı bılecegım hayat bıze neler ogretmedıkı bunuda ogrenıırım...
1saat boyunca arabadakı sessızlıkte okadar sey konusulduki aslında.. o sordu ben cevapladım.. ve cuk oturdu.. oda biliyor bunu..ve bu son olmayacak bunuda bılıyorum arıyacaksın ..geleceksın ama geldıgınde benı bulabılecekmısın? Bunu düşünmelisin bence..Zaman ıstıyordun al sana zaman..ama bu zamanda benım son kullanma tarıhımı geçirdin farkında degilsin...





Online Sayaç



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Daralma Hali

Ne Gereksizdir şu Yirmilik Diş ..

Ruh Eşimi Kim Oyalıyorsa...