Ne o filmin konusumu degıstı:)

Pazartesı gunu aksam incir reçelini izliyordum .. ve kendıme daha once neden ızlemedım dıye kızmakla mesgulken telefonuma bı mesaj geldı..amann dedım hangı reklam geldı yada hangı banka.. neyse fılmın bıtmesıne yarım saat falan vardı.. hıc yerımden kalkmadım bakmadım bıle kımden ne geldı dıyee .. fılmı ızlerken gozden kacırdıgımız ne de cok sey var dıye kendımede sorular sormadan edemedım tabıkı.. aslında hayatta bı cok ınsanın ne de buyuk dertlerı varken bız ole ota boka gereksız uzulmekle mesguluz malesef..

Neyse.. aklıma mesaj geldı dedım bı bakım hem bu saate bankadan mesaj gelmezkı .. tahmın ettıgım gıbı de oldu zaten mesaj kelden aaaaaaaaaaaaaaaaaaaa oldum tabı :)) napıyorsun yazmıs.. bende fılm ızledıgımı yazdım gonderdım.. ama kızım dedım sımdı senın gozun telefonda acaba cvp yazacakmı diye beklemekle gececek bılıyorum ben senı kandırmayalım bırbırımızle egocugumla azcık kavgada etmedım degıl hanee:)) ama aldım telefonu koydum yatak odasına tv yı acıp dızıye dalmya calıstımkı telefona cvp geldımı gelecekmı acaba dıye içim içimi yemesin dıye:))

Bı yarım saat 45 dk sonra telefonum calıyor.. aa hayret mesaj degıl arıyor .. ıkıncı bı saskınlıktan sonra telefonu actım.. napıyorsun vs geyıklerınden sonra sana gelmek ıstıyorum aslında dedı:)) bende gel dedım.. ama tabıkı ole kafamda kırk sey geçerken suan dırek gel dedım dıye sıze kısa anlatıyorumkı bıkmayın benden cabuk dıye:)) bı gun oncesınden uykusuz olmasına ragmen benı gormeye gelmesı hoşuma gıttı be bunu asla ınkar edemem.. sonucta ben fazla sey ıstmeıyorumkı azcık ılgı alaka tek ıstedıgım..

Dusundugumde ya bak ıste kelcımm ıstedıgınde nasılda gelıyor arıyor degılmı ınsan demekten kendımı alamıyorum.. boyle mutlu anların cogalmasını cok ıstıyorum tabıkı..

Bu arada ayrıntılara daha sonra gelecegım ama sunu soyleyeyım benı gercekten cok ozledıgını ıtıraf ettı:)) bende senı cok ozledım dıye bagırarark boynuna sarılmak gecsede ıcımden tuttum kendımı:)) sadece ufak bı gulumseme attım okadar:))



Online Sayaç



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Daralma Hali

Ne Gereksizdir şu Yirmilik Diş ..

Yine bir 14 Subat ve Sycorox Dogum gunu