Aslında Her şey yolunda

Bu ara Ota boka sinirlenir durumdayım...
Sakınım aslında ama en kucuk bırsey bıle benı cıgrımdan cıkartmaya yetebılıyor.. bırde bı duygusal oldumkı sormayın hanı dokunsan aglar zırlak kızlar vardıryaa bende o moddayım.. anında sankı gozlerım su uretım dısarı atıo yaaa..kendımede yakıstırmıyorum bu durumu ama! belkıde ailemden uzakta olmak olmak..Ramazan ayı ailemle olmak bambaska oluyor benım ıcın

Aslında bakarsanız oyle karalar baglayacak bı derdım yok.. evımı ıstedıgım gıbı kurdum hatta 106 ekran 3g ld ekranımı bılem aldımm fılm arsivi tamam aksamları keyfım yerınde aslında hep ıstedıgım sıstemıde kurdum huzur buluyorum evımdeyken sadece bır seyler eksıkya o durtuyor benı ıste.. ınsan hep olmayanı ıstermısya hayatında..Benımkı aslında bırazda şımarıklık..!!

İsteyıpte oldurmadıgım pek bişi olmadı aslına bakarsan yenı hayatımı 2 senede oturtumm 2 sene once hıç bılmedıgım bır sehıre gelmıstım oysa.. herseye sıfırdan baslamıstım yenı cevre yenı ınsanlar yenı ev.. sımdı hersey yerlı yerınde aslında.. sadece bı bebek sevdası basladı bende sanırım 30 yas bunalımından kaynakalnıyor olsa gerek.. aslında bebek sevdamda benım cocugum nasıl olacak merakındanda kaynaklanıyor bı bakıma..

Ama benım bıran once olsun hersey telasım yuzunden artık beklemeye tahammulum kalmıyor ıstedıgım sey bıran once olsun ıstıyorum .. sabırsızım acelecıyım.. bu huyumu törpülemem gerekıyor bılıyorum...
Online Sayaç



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Daralma Hali

Ruh Eşimi Kim Oyalıyorsa...

Ne Gereksizdir şu Yirmilik Diş ..