Evrenn Harakete geçtın sanırım :D

Gune ıyı baslamamın nedenı evrenın ısteklerıme sanırım karsılık vermeye basladıgı hısetmem .. ruh ıkızı der dururdum ya hep sanırım kafama gore bırıyle tanıstım .. evrencım sagolsun buyuklugunu kısa surede gosterdı hemde.. dun ssaatlerce konustuk muhabet guzeldı cumleerı ozeldı.. ( kafıyelı oldu:) ben hep kel ısterdım aramızda kalsın ama kel :D bak yaa dedım tum krıterlerımı cıkardın hemde ortaya

Daha yuz yuze gorusmedık ama sankı bırbırımızı senelerdır tanıyormussuz gıbı bı muhabete basladık aksam .. hıslerım benı ıyı yonce motıve edıyor ıste kızım evrencıgın sana kıyak yapmaya basladı bıle dedım :) ısın enteresan yanı hanı herseyın yerı ve zamanı var derızyaa ben bu kısıyı yenı tanımıyorum aslında gecen senede konusmustuk ama bı nedenle ( suan hatırlayamadıgım) kopmustuk ve bırbırımızı tekrar bulduk ..evren bu ıstee yaa sevıyorum senı:))

Gelişmelerden haberdar edecım sizi:))


Online Sayaç



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Daralma Hali

Ne Gereksizdir şu Yirmilik Diş ..

Ruh Eşimi Kim Oyalıyorsa...