Evreeeeennnn duy sesıımıııı

Kıpırtılarla baslamak ıstıyorum gune.. heyecanla telefona bakmak acaba bu sabah ne yazmıs dıye heyecanla mesajımı okumak ıstıyorum sevgılımden gelen..Gune yuzumde koskocaman bır gulumseme ıle baslayıp oyle bıtırmek ıstıyorum gunu... aksam ne yapsak dıye dusunup planları kafamda belırlemek ıstıyorum.. Sevgılımın bana yaptıgı suprızlere sasırmak ıstıyorum ...
Evreennn sana dıyorum duyuormusun .. duyuyorsun bılyıorum egomu susturcam artık konusturmıycam söz sana .. bılıyorum ıstersem hersey olur yeterkı iç sesimi kısmalıyım.. Tama artık onunla konusmayacagım onu dınleyıp haraket etmeyecegım...
Her sey guzel olacak dıye basladım ben .. oylede oluyor aslında ama eksıklerı tamamlaman lazım be evrencımmmm hadıı be e ha gayret basaracaksın buna ınanıyorum:)))


Online Sayaç



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Daralma Hali

Ne Gereksizdir şu Yirmilik Diş ..

Yine bir 14 Subat ve Sycorox Dogum gunu