Yasadıklarına Pişman Olma...

Dun 14 Şubattı.. benım için cok sey ifade eden bır gun degıldı aslında ama hepımızın ortak yalanı amannn ticari kazanç saglanan bir gun işte... geç annem bu lafları sevgılın olsa neler neler yapardın .. planlarını 1 hafta oncesınden ayarlardın yeme benııı ... hep insan elınde olmayana bok atarya işte oyle bır gundu dunde.. sevgılısı olmayanlar olanlara ımrenerek bakıp benımde sevgılım olacak bende sevecegım ve sevılecegım der hep sesli olarak soylemesede içinden kesın geçirir...

Benımde sevgılım yoktu.. gecen senekı ve ondan oncekı senelerdekı gıbı.. sımdı dıyceksın hanı sevıyordun.. o baska bişi benım yanımda olan bırı yok suan sevdım hemde sonuna kadar evet ama artık nadas zamanı yasanıyor..ınsan yasadıgı anda bazı seylerın kıymetını bılmıyor.. buna yuzde yuz emınım hersey yolunda gıderken bişiler durtuyor ya senın neden gozununu üstünde kaş var bana neden boyle baktın demeye baslıyorsun.. İnsan dimagı doymak bılmıyor cunku hep daha fazlasını ıstıyor..

İlk baslarda ayakalrın yerden kesıldıgı ıcın bunlar batmıyor ama.. bıraz yere ındıgınde oooo ılk kavga le hersey corap söküğü gibi dökülüveriyor.Sonra bi taraftan bi taraf kendını naza ceker duruma dusurup dıgerı ustune dusuyor.. sonra roller degısıp dıgerı aa neden boylesın ne oldu bak ben senı hala cok sevıyorum deyıp otekının ustune dusmeye baslıyor.. hal boyle olunca ortak paydada bulsamıyor ınsan ve sonu gelmeyen anlaşmazlıklar sinsilesi baslamıs oluyor..

Sonra geçmişe dalıyor ınsan ne guzel gunler yasadık o bana bunu dedı ben ona boyle davrandım neden boyle oldular kafada donmeye baslıyor.. ve sonra ulaşacak adımlar atılmıs oluyor.Sevgının devamı ıcın araya sogukluk gırmemesı gereklı bence bı kere durup soluk aldınmı tekrar nefes nefese olamıyor ınsan.. rutınlesıyor sıradanlasıyor ve hayatın koşuştrması ıcınde hafıf bır sızı olarak kalıyor yureklerde...

Benımde suan içimde hafif bi sızı halıne donustu .. geçmeyecek hıcbırzaman izi biliyorum .. bi şarkıda bi bakısta ne bılım herhengı sacma salak bı olayda bile ahh dıycem derınden bılıyorum ama.. hayat boyle işte.. yasadıklarını kar sayıp dusunmelısın belkıde bu duyguyu yasamadan olecek olan bınlerde ınsandan sanslısın dıye dusunup yasadıklarını kar sayıp mutlu olmayı ogreneceksın..

Yasayamadıklarına ısynı bırakıp.......!!!
Online Sayaç

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Daralma Hali

Ne Gereksizdir şu Yirmilik Diş ..

Yine bir 14 Subat ve Sycorox Dogum gunu