Kızıl saça dönüş...

Bu aralar Kızıl halıme donmek ıyı geldı sanırım bana ozlemısım aynadakı halımı.. Kızıl sevıyorum ben yaa kım ne derse desın hemde yakısıyor..

Aslında saclarımı tekrar kızıl yaparken bazı seylerıde degıstırmek ıcın yapmıstım bunu.. ama olmadı mantıgımla haraket edemedım.. bazı eksılerım var bunun farkındayım ama duzelecegınıde bılıyorm.. hoş duzelmesı ıcın pek birşey yaptıgım soylenmez ama!!!

Canım nasıl ıstıyorsa oyle davranma modunda olmak hoşuma gıtmıyor degıl aslında anı yasamak anın tadını cıkartmak.. pek birşey düşünmemek.. çok düşündümde ne oldukı az düşünsem nolcak..

Ya kızıl saç iyi oldu gerçekten dusuncelerımı sıyahtan kızıla boyadım..kara bulutları dagıttım ..
Online Sayaç

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Daralma Hali

Ne Gereksizdir şu Yirmilik Diş ..

Ruh Eşimi Kim Oyalıyorsa...