Canımı aldırdım...

Evet koca bı uffff

son gunlerde içimden bişiler kopuyor ..

İyi deglim cok sevıyorum sevılıyorum ama eksık olan seyler var tam olamıyorum tamamlanamıyorum .. neden ldugnu sorgulamaktan yoruldum artık .. mutluluklarımın yarım kalmasından bırseylerın hep eksı kalmasından... dun canımı aldırdım .. tutundu aslında yapma dedı ama yapmalıydım .. canım acıo suan eksık kaldı cunku can acısı kotu..

Hayatta en cok ıstedıgım sey basıma geldı... amaaaa eksık yanlıs zamanda yanlsı yerde yanlıs kısıyle .. yanlıs mekanda .. yanlıs mutluluklar ıcındeyım ..belkıde tam tersı dogru lar ıle orantılıdır ama ... yok olmuyor işte hep birseyler eksık kalıyor...
Online Sayaç

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Daralma Hali

Ne Gereksizdir şu Yirmilik Diş ..

Yine bir 14 Subat ve Sycorox Dogum gunu