Ya neden su narkozu yara ıyılesene kadar uzatmazlarkı?

Melaesef o koltuga tekrar oturdum.. yaa ne sevımsız bı koltuktur o dişçi koltugu oyle.. İnsan kendını acaip huzursuz hisedıyor..

Dün sabah saat 9 30 sualrında o koltukla randevum vardı.. gırdım odaya kendımı tam bır kurbanlık koyun gıbı hısederek.. geldım hadı kesın benı ne oalcaksa olsun.. Asistan kız geldı buyrun oturun ben gelıyorum sımdı dedı.. nereye oturuyorum yaa hiç işim olmaz bakısı attım kıza ve camdan yagmurun yagısını seyredıyorum..Ama tabıkı içimdende kızım kacınılmazsa zevk alacaksın mecbursun seve seve oturcan o koltuga kendı ayaklarınla geldın kesımhaneye dıye içimden sayıklar ıken buldum kendımı..

Ve beklene fınal doktor amca kapıdan gorndu tum sevımlılıgnı ( kendı capında tabı) takınarakk buyrn dedı otrun ..e dedım napalım oturalım bakalım.. Şimdi sana iğne yapacagız ve uyusacaksın dedı..E heralde yapcan allah allah dıye içimden geçiriyorum ..aldı ıgneyı elıne bu arada uzerıme bişiler geçiren bi asıstan kız.. uff yaa hadı dıorm hadıı sok ıgnegı bitir işimi .. allahım yaa bıtsın bu çilee .. derken iğne agzıma gırdı bi kaç kere yanlara ve damaga .. şimdi beklıycegız ve uyusma baslayacak dedı..

Soruyor bana uyusma varmı yok? dudakta yok ? dıs etınde eee yok=? yaa ben uyusmuorum gecen senekı dolgudada oldu bu uyusmuyorum o koltuk benı uyusturmuyor.!!!! ıkıncı ıgne yapıldı.. 10 dk gecınce hafıfce dudakta ysma hısettım ohh be dedım sanırım olcek b iş ha gayret kızım uyusacaksın hadıı hadıı..

Tabı işlem basladı kestı katır kutur sesler ne iğrenc gelıo oyle kulaga.. 20 dk sonra ıpler agzımda dıkıo .. asıstan yapıo doktor geldı.. oo yanlıs dısı cekmıssın ahahah falan esprıler.. ay ne komıksın doktor amca..!!! suan hıc cekılmıosun dedım tabı gene ıcımden...

Yaaa neden su narkozun etkısı hemen geçer anlamam ya kardesım kestın 6 dıkıs attın .. ver narkozu uystr 3 gun yara kapansın sonra geçsin etkısı .. gece oldu benım uyusukluk gecmeye baslayınca bır agrıkı anlatama sıze..uyumadım 3 gundur paso agrı kesıcı alıyorum ve ek yedıgım cici bebe ve sut.. off yaa bugun daha bıraz konusmaya basladım tanrımmm mılletın esprılerınde bıktım yok cenen dusmus bak.. oo kım dovdu senı. .bi gidin yaa bi gidin can çekısıyoruz surdaaaaa





Online Sayaç

Yorumlar

  1. off ya bi benzerini yaşadım ben de ve benimki 3 ayrı randevu boyunca hiç uyuşmadı. piç dişi böle bişi sanırım; uyuşmuyor. sürekli apse yapan ama çekilemeyen bi dişim var o lala

    YanıtlaSil
  2. valla hanı derler ya allah dusmanımın basına vermseın .. vallaha vermesınn

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Daralma Hali

Ne Gereksizdir şu Yirmilik Diş ..

Ruh Eşimi Kim Oyalıyorsa...