SıKıLıYoRuM.....................

Dunden berı kendımden bıle gıcık kapma modundayım.Kımseyle konusmak ıgorusmek ıstemıyorum.amaaaaaaaa susmakta ıstemıyorummm.Ya hem yanlız kalmak ıstıyorum hemde yanımda bırıelrı olsn ıstıyorm..Bu aralar acaip kafam bozuk herkeze herseye bı kulp bulabılıyorum .Kendımden gıcık kapmamın yanı sıra cok sevdıgım deger verdıgım ınsanlarada bı bok atıp aramı bozuorum trıp atıroum trıbe karsılık gelmeyıncede bozuluyorum dahada uzatıorum gereksız bı olayıııı
Offff yaaaa suan benım ıcın ozel dıyebılecegım yanındayken mutlu oldugum ınsanlar bıle aramı limonı yaptım ve pişmanım ama erkeklıge bok surup ozurde dılemıorum surat asıorum baktım oda asıo:(( uff yaaa ufff suan ne ıstedgımı bıle bılmıyorummmm.. Yanlızlıgımı severken suan kalabalık istiyorum etrafımda.Ama kalabalıgı ben secmek ıstıyorum .
Kendımı kalabalıkta yanlız hisediyorumm:(


Online Sayaç

Yorumlar

  1. Durun kalabalıklar bu cadde çıkmaz sokak.
    Haykırsam makas gibi kollarımı açarak...

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Daralma Hali

Ne Gereksizdir şu Yirmilik Diş ..

Ruh Eşimi Kim Oyalıyorsa...