Tatilime sayılı gun kaldı...

Uzun zamandır bu haftayı beklıyordum.Ya oyle cok yorgun hissediyorumki kendımı gerçekten soyle bırkacgunde olsa dınlenmeye cok ıhtıyacım var hem bedenen hemde zihnen..Bu aralar içimde bişi kaçmış gibi dolanıyorum ortalıklarda.. oylekı bu içimdekı herneyse sanırım yaratık... benı bı mutlu edıyor bı mutsuz anlık yasardım zaten cogu zaman (tabıkı takılıp kaldıgım seyler harıc) şimdi ben bile kendımı anlayamaz oldum benı neyın mutlu neyın mutsuz ettıgını...
Bu aralar eskı alıskanlıgım kıtaplarıma dondum yıne bı suru kıtap aldım birini bitirip digerine gecıyorum havada serınledı ohh mıss acıyorum muzıgı alıyorum kıtabı gece yarılarına kadar okuyorumda okuyorum.. tabı sabah nasıl kalktıgımı anlatmama gerek yok spatula ıle kazıyorum kendımı..
Ya dıroum kızım bak hersye yerıne oturdu ne guzel tıkır tıkır işliyor hersey.. sonra bırden bi mutsuzluk bı karamsarlık oluyor aman tanrım tum dunyanın yuku uzerımde sankı aman allahım nasıl kutulacagım bu dertten derken derdımın ne oldugunu anlamaya calısırken buluyorum kendımı..neydı benım derdım?? Yanlızlıkmı?
Hadı oyle olduguun farz edelımde yanımda bırının varlıgınada tahammulum yok nasıl olacak bu iş pekı nasıl cıkacagım işin içinden..Tamam bende bazı sorularımın cevabını bulmus degılım ama içimdekı o seyden kaynaklanıo dıroum yaa kafamda oyle cok soru ve cevap varkı.. ama o soruları her cevapladıgımda basla seyler cıkıyor ortaya .bugun dedıgmı yarın unutuyorum asla ıstıkrarlı gıtmıyor dusuncelerım topalramya calısıyorum bak bı yon cız ve oyle gıt be kızım dıyorum kendıme ama olmuyordkı...
Tatıl tatıl kesın ıyı gelecek bana ama zaman az gıdıp gelmem .. sımdıden donusumu dusunuyoru maslında sonra dıyorum yaa donusunde ıyı olacak sunu yaparsın dondugunde bunu yaparsın ıste dıyım yuzumde sırıtma yaratmaya calısıyorum. memnunıyetsızlık dız boyu bende ya .. hıçbirseyi begenmıyor keyıf almıyor ve haman sıkılyıorum hatta tatılde bıle sıkılma ıhtımalım var o potansıyele sahıbım yanı..
Cok sevdıgım biş iyok artık mesela yapmakatan cokk keyıf aldıgım asla sıkılmayacagım ne dıye sordugumda bunu cevabının olmaması benı uzmuyor degıl..odaklanamıyorum bır seye uzun sure ve buda benı tedırgın etmıyor degıl hanı..
.... ama ben bi tatile gidimde dondugumde belkıde bambaska olarak donerım ya bellımı olur??



Online Sayaç

Yorumlar

  1. bazen hepimizi sarar şu dengesizlik halleri ama oda gelir oda geçer ;)

    YanıtlaSil
  2. Valla geliyorda pek geçmiyor yaa:)) genelde hep dengesiz takılıyorum son zamanlarda:D

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Daralma Hali

Ne Gereksizdir şu Yirmilik Diş ..

Ruh Eşimi Kim Oyalıyorsa...