Yaşadıgım Şok :(((

Dün Gece Yaşadıogım olayı anlatmak ıstıyorum sizlere hala etkısınden cıkamadım sakınleşemıyorum(

Gece 23 20 gıbı evımın arka tarafında yanı goztepe mınubus cad taksıye bındım evime geçecem evımel 5 dk mesafe yok .. Bindim adama gidecegim yerı soyedım (adam lafın gelısı serefsıze 25 yasında var yok) Kendı kendıne konusmaya basladı.. yok bu parfum kokusu sendenmı gelıyor ( SEN ) cevap vermedım .. bırdaha soyledı çok guzel kusuosun SEN huzursuz olmaya basladım.. bıraz daha gıttı sonra bır koku bu kadarmı yakısır bı kadına .. benı cok etkıledın.. Dedı ben dur ınacegım dedım ınemessın dedı Daha hızlı surmeye basladı..
Elim ayagımbosaldı.. sonra kırmızıda geçtı allahtan ıelrde trafık vardı attım kendımı dısarı.Arkamdan bagıyor.. gel buraya gıdemessın bı yere ben delıyım nereye gıtsen bulurm senı dıye bagırıyor..Oan yolda boş taksı yok bırının kapısı actım oturdum arkaya ondede bı yolcu var .
Kusura bakmayın ne olur benı boş bı taksıy bulana kadar burdan uzaklastırımısınız dedım aglamaya basladı melım ayagım bosaldı.. ne olur benı ındırmeyın dıoru madama sagolsun taksıcı ve msterı anlayıslı cıktılar pecete falan verdı adam .. bnlar pazar taksıcılerı kımın surduklerı bellı degıl dedı durak taksılerını tercıh edın genelde dedı.. bunların anaları bacıalrı yokmu dıye soylendı yaslı tonton bı amca ıdı..
Hala olayın etkısındeyım eve geldı sankı benı takıp edıyormus gıbı gelıodu adama soruorum yok degılm ıarkada dıorum yok sagdan dondu gıttı korkma kızım falan dıo ama eve kadar sankı geldı gıbı gelıo bana eve geldım kapıyı kıtledım surguyu falan cektım nasıl korkuorum ama hala anlatamam..
İiçim hala huzursuz yuregımde bır sıkıntı oturd gece kabus falan gordum zıprladım kackere..(( İiçimi rahatlatmam lazım bıran once ..
Dun ılk defa yanlızım ben ya dedım




Online Sayaç

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Daralma Hali

Ne Gereksizdir şu Yirmilik Diş ..

Ruh Eşimi Kim Oyalıyorsa...