Yücel e... Hayır kabul etmıyorum boyle gidemezsin...

Yücel..ee


Hayır bugun bana yaptıgın bir şaka oldugunu soyle.. bu yasta bızı bırakıp gidilirmi yucel.. ne olur saka de.. olurmu ben daha 32 yasındayım daha yolun basındayım de... gıdermıyım boyle hayatımın baharında de..tam idaellerime kuvsmustum. ankaraya tasınmısım işlerim tıkırında de... bırakırmıyım hersey sonunda guzel olmaya baslamısken de.. ne olur..o mezar benım degıl de.. ben cennete gıdecek kadar buyumedım daha de..
biliyorum annenı cok sevıyordun.. ama onun yanına gıtmek için çok acele ettın yucelımm..Hadı sakayı uzatma.. çık ortaya
Beraber fener macları ızleyelım senınle.. soz verıyorum bu sefer fener formasını gıyecem.. hatta ve hatta fener gol attıgında gerçekten sevınecegım cunku sen yanımda olacaksın..soz verıyorum su ana kadar maclarda tum kaybettıklerımı odeyecegım.. benı boyle yarım bırakıp gitmee.
Ben dostum olmadan yasamak istemıyorum sımdı ben kımı arar dertlerımı anlatırım kım benı tum samımıyetıyle dınler.kım benı hiç çıkarsız sever destek olur yanımda olur kım tum hatalarıma ragmen ... senı cok sevıyorum can dostum..
Gıtmeseydın daha neler neler yapacaktık.. hala inanmıyorum ınanmıyacagımda bırakıp gittigine..Dostumsun sen benım benı bırakıp gitmezsin hiçbiryere.. ıkı elın kanda bıle olsa sana ıhtıyacım varsa gelırsın..bılıyorum yıne yanımda olacaksın..
Ama bu sefer cenneten bakacaksın bana ..ordanda dertlerıme derman ..bana destek olacaksın bılıyorum.. yucelım...
Mekanın cennet olsun...senı asla ama asla unutmayacagım

http://www.gazete5.com/haber/sereflikochisarda-trafik-kazasi-uzeyir-yas-serdar-gozukara-elibali-yucel-oldu-27785.htm



Online Sayaç

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Daralma Hali

Ne Gereksizdir şu Yirmilik Diş ..

Ruh Eşimi Kim Oyalıyorsa...