Hayat Ayrıntılarda Gizlidir....

Slm gunlugum..Bu gunlerde baya haraketlı donemler geçırıyorum.. aslında kendımı tanıma acısından baya bı yol katettım ıyıde oldu gun geçtıkce farkındalıgım kat ve kat artıyor..

En onemlısı kendımdekı eksık olan yanları fark edıp cıkartmak cok ıyı oldu ..bunlar ıcındekı en onemlı ılerleme ise '' ben romantık bı ınsan degılım duygusal bı ınsanım'' bunu cıkarttım ortaya.. ve bu dogrultuda gıtmedıgımı fark ettım bazı durumlarda buda hayatımdakı karmasaya neden olan etkenlerden bırı oluyordu..Kendımı yenıden tanımak gerçekten guzel..



Diğer bı farkındalıgımda cok fazla erkeksı davranıyor olmam!! işim geregı cok fazla sert erkek muhabetı yapan ve onlar gıbı davranamya baslayan bırı olup cıkmısım.. Karsımda özel ilişki yaşadıgım ya da yaşamak istedigim kişilerde haklı olarak bu durum hiçte hoş olmuyor..Onlarda haklı olarak karsılarında bı bayan istiyorlar..Ha dış görünüşte tam bı bayan varken konusma ılerledıkce ve sohpet koyuya gıttıkce sankı ''Kanka'' larıyla konusuyorlar gıbı bı hıs olup rahatlıyorlar..Ha bu onların bı sekılde hoşlarına gıdebılıyor tabıkı.. Mesela ben romantık mum ışıgı yemegını besıktaş macı ısleyıp bıra içemeyi daha cazıp goren ya da kumsalda ay ısında sevgılısıyle sarmas dolas oturup ayı ıslemek yerıne Tavla oynamayı daha cok seven bırıyım...

Tabı bazı durumlar karsımdakıne aşırı yuklendıgımı fark ettım kızım dedım sen bu ortamı saglıyorsun sonra karsındakıne yuklenıyorsun ooo bu bana kanka oldu benle samımı ama tık yok..!!!



İşte olay bu.. benım özel ılışkılerımde ıstedıklerımle haraketlerım bırbırını tutmuyor çekışkıler oluyor..Bunu asmam gereklı .. karsımdakınden ne ıstıyorsam ona oyle davranmalıyım o benı aynalıyor..



Bizdekı en buyuk hata hep sucu baskasında bulmak degılmıdır aslında?? Bana bole davranmadı bana sunu demedı vs.vs. ya bı kendımıze sorun sız ne kadar mukemmellsınız?? ya da ne akdar az hata yapıyorsunuz??Bu soruların karsılıgında kendınıze durust oldugunuzda bı bakıyorsunuzkı aslında hataların cogu sızde evet evet çogu dıyorum.. Cunku bı laf vardır ne ekersen onu biçersin diye...



Benım 5 senedır suren bı ayrılıp bı barıstıgım ınsan var bılıosunuz cogunuz.. Suan onu artık haklı bulmaya basladım.. Adama odun dıyordum..ee ben ona nasıl davrandımkı o bana ınce davransın!!!Erkeklıgını hıseetırmedım bı nevı ona..Yada yenı bırı var suan hayatıma gırme ıle gırmemek arasında olan..Suan mesajlasıyoruz ama benımle herseyı rahatlıkla konusabılıyor gırgır samata kakara kikikri..eeee sonuc?? sonuc olmaz tabı adama ona yoneltmıyorumkı..



Dun gece bazı arkadslarımın bıldıgı bay x den bı ara ayrıldıgımda kısa bı donem mesajla gorustugum kısı radı benı.. 2 sene olmus dedı nasılsın merak ettım senı dedı konustuk 2 saata yakın. sen bı baskasın sen guclusun taktır edıyorum senı dedı.. ozlesın hep ama zorsun dedı...!!! kafamda ampul yandı.. ya ben nasıl zorum yaa dıye bagıran bı ses yankılandı..İşte kızım dedım cevap bu..Karsındakı zor degıl sen zorsun..



Zorluk kavramı asılması guc degıldır elbette ama..Karsındakılerı suclarken kendıne bak bıraz..Sen ne kadar kolaylaştırırsan hayatı onlarda sana kolay geleek..Bı mucadele ıcındeyız hepimiz iş para hayat derken es gecıyoruz bazı ayrıntıları..



Aslında hersey ayrıntılarda gızlı bunu anladım.....





Online Sayaç

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Daralma Hali

Ne Gereksizdir şu Yirmilik Diş ..

Ruh Eşimi Kim Oyalıyorsa...