Dışarda Acip bir yağmur var...

Bugun temmuzun dokuzu ve saganak yagmur var ıstanbulda..
Aslında benım pek şikayetım yok bundan yagmuru severım guneslı sıcak gunlere tercıh ederım aslında.. ama sun iş yerınde degılde evın balkonunda salıncak uzerınde elımde nescafemı alıp yagmuru ızlıyor olmayı daha cok ısterdım..
Dun canım sıkkın ve sınırlıydım akşam içtim ama oyle boyle dııl ıkı bıra bıle sarhoş olmama yettı denenbılır.. psıkoloı etkılıyor ınsanı gercekten.. Aksam dan kalma olmama ragmen sabah bomba gıbı uyanmak cok guzeldı..
Dunu dunde bıraktım bugun yenı gune umutla uyandım.. super artık eskısı gıbı takıntılı olmadıgımı fark etmek guzel..
Gun geçtıkce kendımde yenı ozellıkler fark edıyorum buda ebnı mutlu edıyor...
Mutluyum valla yaa ... bunu rahatca yazabılmek cok guzellllll



Online Sayaç

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Daralma Hali

Ne Gereksizdir şu Yirmilik Diş ..

Ruh Eşimi Kim Oyalıyorsa...