Hayatım ve hayallerım...

Hayatımmmmmmmmmmmmmmmm ve ben.



Bu aralar geçmişteki baglarımla cok haşır neşir olmakla mesgulum:)tabı çogu arkadsım su geçmişle baglarımı koparmadıgımdan kızıyorlar bana ama herkezın karakterı sanırım artık bu bırısı anında koparabılıyor bırısının koparması ıcın zaman veya buyuk bı olay gerekebılıyor..şole bı arkama baktıgımda suan için asla ama asla arayıp sormayacagım çok insan vardır..yanı dunya ıkı cıhan bır araya gelse asla ama asla aramam onları.. ama dıgerlerını bı muddet geçtıkten sonra sanırım kalbım affedıyor bi şekılde yıne hayatımda oluyorlar ha tabe eskısının aynısı gibimi asla degerlerı gerçekten dusmus oluyor arada haberlerını alıyorum bana ulaşmalarına ızın verıyorum o kadar bende ıyı olduklarını bılıyorum sanırım bu benı rahatlatıyor cunku dusmanımın bıle kotu olmasını ıstemeyen bı karakterım aslında bu her ne kadar bunyeme zarar verıyor olsada...

Dun eskı resımlere bakasım geldı baktıdmda baktım tam 5 senelık resım baktım 5 senelık hayatıma baktım aaslında neler degıstı neler yerınde sayıyor..amabı degısmezlıgım var ne kadar zaman geçsede ne kadar olay olsada bi şekılde hayatıma geri giriyor.Bunu dun kendıde soyledı aslında bi çekım var ve ben kendımı o çekıme bıraktım gibiyim dedi.. sankı akarsuda kendımı bırakmıs o yonde gıdıyorum dedı..bu cumleler bana çekımımde basarılı oldugumu bır kez daha kanıtladı..herzaman kendıme hatırlattıgım bı cumle var.

Osenden su ana kadar neden gıtmedı? cunku sevıyorsun ve sevdıgın surecede hiç gitmeyecek...!!! evet benden gıtmıyor gıdemıyor.. donup dolaşıp bı sekılde bana gerı gelıyor..ha her geldıgınde eskı stub bişiler kaybetmıs oluyor ama sunuda solemelıyım mutlu edıyor aslında benı..mantıkla duygumu aynı anda ortaya cıkarmadıgım surecede sorun olmuyor aslında:)) suan bi çekım daha gerçekleştı tam 1sene sonra tam herseyın bittigi gun tekrar basladı..başlatma cabasında,sanırım baslar,baslamalımı,yok yok ne baslaması,aman bırak ne olursa olsun,yok yok akısına bırakmamalı,..diyip duruyor beynım ama her ne kadar bazen ınkar etsemde ben bu adamı gerçekten sevıyorum aslında .. ama içimdekını sevıyorum ıcımde oyle guzel oyle hassas o yle baskakı kendısı bozuyor o buyuyu sanırm..ama oda artık farkında benden baskası ıle olamadıgını olamayacagını ....

Bakalım artık ılerleyen gunler bana ne getırecek haa bılmıyormusyu mgeleceklerı bılıyorum aslında:)) aman ya stub dıyorum kendıme bırak ıste aksın hayat baksana kızım hersey senın ıstedıgın dogrultuda gıdıyor ıste bazen geç bazen erken ama donup dolasıp benım ıstedıgım kıvama gelıyor hayatım..Hayatımı sevıyorum ben yaaa:))







Online Sayaç

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Daralma Hali

Ne Gereksizdir şu Yirmilik Diş ..

Ruh Eşimi Kim Oyalıyorsa...