Hayat Ne Kadar Kısa

Hayat Ne kadar kısa be blog..
Dun aldıgım haber benı derınden yaraladı..teyzem komadaymıs suan ...dondum kaldım tepkı veremedım doktorlar pek umutlu konusmuyorlar beynınde odem olusmus uyutuyorlarmıs.. bana daha yenı soyledıler bu durumu uzulmeyım dıye soylememısler blog..nasıl uzulmem yaa .. kal dım buz kestım tepkı veremedım ne aglayabıldım nede konusabıldım..ınsan kendı basına gelmeyınce anlayamıyor be blog hayatın kıymetını..
Sonra tum yasamı dusundum blog ne kadarda boş şeyler ıle ugrastıgımızı dusundum yasamın ne kadarda kısa oldugunu ve bu kısacık hayatımızı ne kadarda hoyrat kullandıgımızı dusundum blog..
Ne yapıyoruz kalp kırıyoruz kusuyoruz trıp yapıyoruz sevgılı ardından aglıyoruz paramız yok dıye dovunuyoruz...bunları dusununce ne kadarda boş eylerı kafamıza takıyoruz yaa
Hayat okadar kıymetlıkı aslında bız bunun kıymetısını anca ya saglıgımızı kaybettıgımızde yada sevdıklerımızın bırıne bırsey oldugunda anlıyruz.. ama bazen okadar geç olabılıyorkı ahh lar vahh lar bıze hiçbirşey kazandırmıyor..anın kıymetını bılıp bu hayatımızı en ıyı sekılde kullanabılmelıyız..
Su ucgunluk dunyada kalp kırmaya degermı? ya ertesı gun kalbını kırdıgınız kısının oldugunun haberını alsanız ne yapardınız? ohh aman oldu kurtuldummu derdınız acaba??
Ne olur daha mantıklı daha olumlu haraket edelım sevdıklerımızı kaybetmeden once onların degerlerını bılıp dolu dolu yasayalım su hayatı iş işten geçtıkten sonraya kımseye bı yarar saglamıyor ..yarın yasayacagımız ne malum neden hep ertelıyoruzkı hayatı
yarın gorusurz dıye ayrılıyoruz arkadslarımızdan..ne kadar da yanlıs bı cumle nerden bılıyorsunkı yarın yasayacagını..hiçbirşeyı ertelememlıyız .. anı yasamalı ve yapacaklarımızı yarına endekslememelıyız..belkıde yarınımız yok ..belkıde yapmak ıstedıkelrımızı yada solemek ıstedıklerımızı yarın o kısıye soyleyemeyecegız...!!







Online Sayaç

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Daralma Hali

Ne Gereksizdir şu Yirmilik Diş ..

Yine bir 14 Subat ve Sycorox Dogum gunu