Reiki Uyumlandım...

Sonunda uzun zamandır ıstedıgım uyumlayı aldım ... harıak bı deneyımdı..ilk denemeemde arakdsımın agrıyan yerını bıle hısettım ..super yaa helal kızım sana dedım bak bunuda basardın ..hoş bu aralar mutavızlık edemıycimmm kendıme bu cumleyı okadar cok kurmaya basladımkı..:) kızım bak basardın kızım bak basardınn:) evet ısteyıpte olduramadıgım hiçbişi olmadı son zmaanlarda ve ılerde dahda olacak bunu bılıyorum..hersey beyınde bıtıyor cunku.. istemek ve ıstedıgın şeyi almayı bilebilmek okadar..
Kendımı bı senedır acaip degiştirip geliştirdim bu çok guzel..baya aşama kaydettim..kendımı habıre nego uretmekte olan bunalım sıkıntılı halımden cıkartıp yerıne hayata sımsıkı tutunan pozıtıf kızı cıkardım ortaya..helal be kızım helal sana...
Demın bı arkadsımın blogunu okuyup yazmaya basladım..bız bu yola onla cıktık ıkımızınde ısteklerı kafaya koydugumuz seyler vardı..bız hatta onlar ısteklerımızden ote seyler basardık..bazen agladık bazen gulduk ama sunu bılıyorumkı gercekten gucluyuz bız ve yapamayacagımız hiçbişi yok..ben onla yola cıktıgımızdakı yonu ve rotamı degıstırım ve suan hiç pğişman degilim allahta pişman etmesın..oda dun bı karar almıs ..ıns yuregıyle mantıgı aynı seyı soyluyordur.cunku bı kac gun once kurdugu bazı olumsuz cumlelere uzulmustum sımdı blogu okuyunca ve rahatsızlanma boyutuna geçmeye basladıgını duyunca gerçekten uzuldum..bendede lekeler cıkmıstı bı ara vucudumda cunku..
Hiç kimse bizden daha degerlı ve ozel degıl ben bunu ogrendım ve bu cumleyı gerçkten inanarak kuruyorum..inş bundan sonra hersey gonlune gore olur kuzummm..sıkma canını..sen ıstesen herseyı oldurtursun bılıosun bunu..demekkı suan oldurtmak ıstemedın .. hep gul hiç aglama emı..!







Online Sayaç

Yorumlar

  1. Saol canım...Senin adına çok sevindim...

    Gerçekten sen çok süper bir yoldasın...

    Bense kendimi aptal gibi hissediyorum şu an...İnsanın kendini özel hissetmesi,öyleymiş sanması ve onun ardından aslında öyle olmadığı yedeğinin ardından beklediğini anlaması falan çok acıtıyor...

    Herşeyde bir hayır varya o gün iyiki gitmemişim...Hiç pişman değilim bundan sonrada görüşmeyi düşünmüyorum...Oda aynı diğerleri gibi çünkü...Diğerleri gibi birini arasaydım emin olsun onunla uğraşmazdım,daha adamakllı birini bulurdum...

    Sonra tabii olayları detaylı anlatırım canım...Ama iyi olacağım emin ol bebeyim...

    Belkide bunların böyle olması benim içindi,daha çok üzülmemem adınaydı değilmi...

    Bloğunuda esir aldım kusura bakma canım...

    YanıtlaSil
  2. Bu işin sırrı nedır bacım ?
    hayır ben bı turlu o moddan cıkamıyorum da :)

    YanıtlaSil
  3. Kendını sev... baskalarına ayırdıgın sevgıden kendıne buyuk bı pay ayır..kendı benlıgını kıymetını bıldıkce.. o moddan eser kalmayacak...

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Daralma Hali

Ne Gereksizdir şu Yirmilik Diş ..

Ruh Eşimi Kim Oyalıyorsa...