ya tutuLacak kadar yakın oL yada unutuLacak kadar uzak oL


Selam blog...

Bugunlerde gel gitli bi hayat yasar hale geldim..ama bu gel gitler olumsuz degıl hayatımın degısmesıyle alakalı bı olay uzun zamandır hiç olmadıgım kadar huzurluyum mutluyum .. aslında belkıde bu kadar mutlulugu uzun zamandır beklıyordum.. ama bazı taslar yerli yerine oturmadı bı turlu tamam dıyorum oldu bu sefer haa..tam istedigim gibi .. sonra bı bakıyorum yıne basa donmusum gıbı..
Bazen soruyorum kendıme acaba cokmu soruyorum cok seymı ıstıyorum yada çokmu eleştırıyorum dıye..belkide yargısız ınfaz yapıyorum karsımdakıne dıyorum.. ama yasanmıslıklarım benı bu raddeye getırdı aslında..
Evren bana suana kadar isteyıpte vermedıgı bişi olmadı bunu bilincindeyim ama ben sanırım ısteklerıme nokta koymadıgımdan kaynaklanan bı doyumsuzluk yasıyorum .. suan içim kıpır kıpır aslında..ama bana bı uzaksın bı yakın ortası yok..bunu kavrayamıyorum uzaklıgın yok aslında .. ama nedense bıranda avuclarımdan kayacak gıbı bıranda tamamen benım oalcak gıbsın..
Hoş elımde olsa ıdın belkıde bu kadar kıymetlıde olmaya bılırdı hayat.. ben bırazda zoru sevıyorum hernekadar şikayet etsemde zordan ben kolayı onemsemıyorum hayattımda..
Suan benım sın bılıyorum mutluyum..ama gıdersen ya tam gıt yada canım ol...!!!








Online Sayaç

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Daralma Hali

Ne Gereksizdir şu Yirmilik Diş ..

Ruh Eşimi Kim Oyalıyorsa...