bugun 10.10........bu tarıh bugun son kez hafızamda..

gunlugum merhaba..



bugun gune bıraz karmasık basladım cunku bugun 10,10.2009 bu gunun karması altındayım hala hayatımda 10 10 baya bı yer tutmustur benım..ıyı gunlerımde kotu gunlerımde olmustur 10,10 da .. belkıde bugun benım ıcın mılatta olabılır sanssızlıkta bunun cevabını cok fazla veremıorum..bugun dogum gunu..gecmısımın dogum gunu aslında .. tek bı kısının degıl 3 kişinin dogum gunu bugun..aslında belkıde benım dogdugum gundur yada öldügüm(içimdekı cocguun) ama ...

bugunden ıtıbaren benım için çok şey hisettırmeyecek bugun..bugunun anısını son kez duyacagım ıcımdeve bırdaha bugunu hatılamayacagım..bunu sonuna kadar hısedıorum ..yas gıbı yada yad etmek gibi bişiy bugun..geçmısımı gomuyorum bugun tamamen..

Artık seneye bugunu dusundugumde yenı hayatıma merhaba dedıgım gunden ote bı gun olmayacak benım ıcın hatta 10 10 oldugunu bıle takvıme baksam hatırlamıyacagım...

Yenı bı baslangıc yaptım ben eskılerı yanıma almadan demekkı cantaya bırsey sıkısmıs farkında olmadan onuda bugun atıyorum....!!!






Online Sayaç

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Daralma Hali

Ne Gereksizdir şu Yirmilik Diş ..

Ruh Eşimi Kim Oyalıyorsa...